HD 587X-ZNFA

  • Ja, men problemet er lidt, at det ikke er et reference-model kort.
    Så jeg er lidt usikker på hvor meget køleren eventuelt skal "tilpasses" for at passe på netop mit gfx.


    Tak for svaret :)

  • Hvordan adskiller det sig fra referencedesign?

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Det er et rigtig godt spørgsmål - og det kan jeg ikke besvare.
    Jeg har haft skrevet til dem, som jeg købte kortet af i tidernes morgen.
    De kunne heller ikke hjælpe mig.
    Spørgsmålet er vel egentligt også hvordan reference designet ser ud i modsætning til ZNFA -designet.

  • Prøv lige at smide et link til dit grafikkort, så skal andre ikke søge på det ;)


    Hvor i landet befinder kortet sig?

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Hvor har du info om at det ikke er referencedesign? Har ikke undersøgt det ret meget, men det ser da ret standard ud :)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Du kan også bare bestille den og prøve, og passer den ikke, så skal du bare have været forsigtig og bevare embalage og pakke køleren godt ind igen, for så kan du sagtens returnere den indenfor de 14 dages returret.


    Har jeg selv haft gjort med en Zalman til et GTX480.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Jeg har netop monteret en http://www.arctic.ac[...]
    på mit HD 587X-ZNFA uden problemer overhovedet.
    Min idle temperatur faldt med ca. 12-14 grader, og full load er faldet med over det dobbelte. 30-35 grader.
    Jeg har et Twelve Hundred v3 -kabinet, så airflow har været tilstrækkeligt til begge kølere.
    Hvis man vil købe en køler, som jeg har monteret på mit grafikkort, skal man dog være opmærksom på, at de køleprofiler som følger med, skal "limes" på med en blanding, som selvfølgelig medfølger.
    For mig var det sådan lidt nervepirrende, da du altså sidder og limer direkte på dine ram. Samtidigt er det MEGET vigtigt, at du rører i denne blanding i 5 minutter - ellers størkner det ikke.
    Køleren er relativt nemt monteret. Det eneste lille "problem" var at balancere nogle små plastik-afstandsstykker mens jeg monterede køleren - dog ikke noget der bør afskrække nogen fra at købe denne køler.
    Nu skal Pc'en med mig hjem på kontoret, og så håber jeg, at den er blevet VÆSENTLIG mere lydlød!