750W burde være rigeligt til 2 gtx 560 ti i SLI, det klassiske valg vil være en Corsair i TX serien, men den koster også lidt mere end f.eks. den fra Cooler master.
Derudover ville jeg nok lave nogle ændringer på dit setup, først og fremmest syntes jeg at du skal vælge en anden SSD end en fra Solid serien, hvis det skal være fra OCZ, så vil jeg mene at Agility 3 er minimums grænsen (som jeg har forstået benytter solid serien nogle ret ringe NAND flash kredse).
Alternativer er i øvrigt en Corsair Force 3 (minder ret meget om OCZ agility), eller en Crucial M4.
Igen vil jeg også anbefale dig at købe en større SSD, de performer ganske enkelt bedre.
Desuden, ville jeg også tage nogle andre RAM, det er i mine øjne ret fjollet at købe PC3-12800 RAM, der kræver 1.65V når man kan få nogen til næsten samme pris der kun kræver 1.5V:
LINK
1.5V er standarden indenfor DDR3 RAM og jeg kan ikke se nogen grund til at købe RAM der kræver en større spændingsforskel, hvis man ikke får noget ud af det (læs: ekstra performance).
Bemærk dog at RAM der kræver 1.65V burde fungere ganske fint.