Museknap bliver hængende

  • Jeg har en Logitech G500 mus. For nogle dage siden begyndte den at blive en lille smule "hængende", hver gang jeg trykker. Der lyder ikke længere et klip når jeg trykker den i bund, som der plejer.
    Det var jeg naturligvis træt af, men kunne stadig spille med den, uden et alt for stort handikap.


    Så gik det lidt i sig selv igen, men den blev aldrig helt okay igen.
    Men da jeg kom hjem her i dag, bliver den hængende som aldrig før. Kliklyden er helt væk, og knappen bliver hængende i så lang tid, at det kan være svært blot at dobbeltklikke.


    Hvad kan dette skyldes - Og kan jeg ordne den, uden at skulle skille den helt ad?

  • det er formodentlig støv inde i musen, og det sker med alle mus før eller siden....og sorry du skal nok have musen skilt helt ad.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • du kan skille den af, såden at du har knapperne/toppen for sig selv, og så bøje den lidt op af (ikke for meget af gangen, ca en 1 cm eller såden noget, og bare gør den ind til det den er lidt bøjet :) )


    når du har brugt den 1 dag er den som ny igen :D (er dem jeg har gjort det ved da :) )