PC specs [Hjælp]

  • Hey, jeg får snart anskaffet mig min mors acer stationær.


    Specs:


    Pentium D 2.5Ghz
    ATI Radeon HD 43500 512MB DDR2
    4GB DDR2



    Hvor meget vil denne computer kunne trække?
    Jeg havde primært kun tænkt på at bruge den til Left 4 Dead 2 og andre Valve spil, eller Minecraft :)



    Håber nogen kan hjælpe med at vurdere denne pc ^^


    Zarqua

  • Minecraft kan den nok køre, men L4D2 vil jeg sige nej til.


    Den kan ikke rigtig spille noget, der kræver bare lidt kræfter :)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

    Rettet en gang, sidst af Renegger ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger
    Minecraft kan den nok køre, men L4D2 vil jeg sige nej til.


    Den kan ikke rigtig spille noget, der kræver bare lidt kræfter :)


    Ah okay :p, jeg har bare ellers hørt andre ting, altså jeg skal ikke køre L4D2 på max grafik eller noget, bare jeg kan køre mid grafik og køre med flydende fps :)

  • Min bærbare har problemer med det, og den vil jeg mene er kraftigere end det du lister.


    Er det en PC du skal købe? I så fald er der LANGT bedre alternativer :D

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger
    Min bærbare har problemer med det, og den vil jeg mene er kraftigere end det du lister.


    Er det en PC du skal købe? I så fald er der LANGT bedre alternativer :D


    Jeg skal ikke købe, jeg bytter min egen gamle med min mors :p

  • Hvad er der i din nuværende?

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H