Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 3. oktober 2011, 11:52

Jeg sidder og prøver at finde et godt mobo til min nye comp, og har indtil videre set på disse to.

Så er der nogen der ved hvilket skulle være bedst sammen med I5-2500K?

1. Jeg er gamer i vil køre alle de nye spil.

2. Ja jeg skal OC

2

mandag, 3. oktober 2011, 12:46

Citeret

Oprindeligt indlæg af Jonas HH
Jeg sidder og prøver at finde et godt mobo til min nye comp, og har indtil videre set på disse to.

Så er der nogen der ved hvilket skulle være bedst sammen med I5-2500K?

1. Jeg er gamer i vil køre alle de nye spil.

2. Ja jeg skal OC

P8P67 Pro har bluetooth og firewire udgange, så hvis du skal bruge det ville jeg købe det. Ellers ville jeg kigge på P8Z68-V Pro i stedet vs. Gene Z. (V Pro har fået rigtig god omtale og er også selv rigtig glad for mit.)

Dog ville jeg af de tre kort jeg taler om pt. vælge Gene-Z, da du får rigtig mange features i et meget lille kort. Og hvis du ikke skal bruge firewire eller bluetooth er det, det du skal gå efter imo.

Dog er der jo begrænsninger i udvidelsesmulighederne ved et Gene-Z, du kan dog stadig køre SLI/CrossfireX med 8x.

Mht. til OC så skulle alle være gode til OC (gør ikke selv det store i det), men Gene-Z har en knap til Clear-CMOS bag på, hvilket i mit hoved er en fordel, plus det vidst har et lidt bedre lydkort.

STATIONÆR (Win7 64-bit): Intel i5 2500K*ASUS P8Z68-V Pro*G.Skill RipjawsX 2x2GB, PC-12800 HIS Radeon HD6950 2GB (Shaders Unlocked)*CM Silent Pro Gold 700w WD Caviar Black 1TB*Fractal Design R3
LAPTOP (Win7 64-bit): Lenovo Thinkpad x121e (E-300)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Ra66it" (03.10.2011, 12:48)

3

mandag, 3. oktober 2011, 20:38

Jeg har maximus IV kortet, og er meget glad for det. Det er virkelig lækkert, jeg fik lidt problemer da jeg brugte auto oc. Men de forsvandt da jeg satte bios til optimized defoult. Men jeg har læst i flere tests at den skulle være rigtig god til oc.

gu gider jeg da RØV.
at finde mig i en SKID...

Seneste tests og artikler

0

Fjernstyrede gadgets - Hubsan X4 og Logicom Spy-C

Det er en lidt spændende anmel
Læs Mere

0

Synology DS215j NAS

For et stykke tid siden så vi
Læs Mere

0

Creative SoundBlaster Roar SR20

Vi har her på Tweak.dk efterhå
Læs Mere

0

Tesoro Lobera samt Lobera Supreme

Denne test byder ikke bare på
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Mushkin med 1TB Reacor SSD

Mushkin har annonceret en ny R
Læs Mere

0

Apple stopper produktionen af iPhone 5c

Rygtet fortæller at Apple vil
Læs Mere

0

Call of Duty: Advanced Warfare får Co-Op Zombie Survival Mode

Activision har annonceret at s
Læs Mere

0

Ny Phanteks TC14S CPU køler

Phanteks er kommet med flere n
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.