BATTLEFIELD 3 Gamer PC

  • Hej Tweak!
    Jeg skal have mig en ny PC, til at nyde det flotte battlefield 3, når det udkommer.
    Jeg har levet med en lorte-pc i et halvt årti nu, og nu føler jeg at jeg vil forkæles.
    Jeg vil gerne kunne spille BF3 på ultra højeste settings, med opløsning 1080p, glidende og uden hak.


    Jeg har ikke alverdens penge, så jeg har samlet mig en computer her: http://www.mm-vision.dk/produk…arenr=99108&type=pcsystem .


    Tror I den vil kunne opfylde min drøm?


    mange tak.


  • Ser ud til at være en rigtig god maskine, om du kan spille på "ultra høje settings" er jeg lidt i tvivl om, syntes jeg har læst at det kræver temmelig meget.


    Alternativ med større gfx, men med mndre ram og mindre hdd. http://topdata.dk/product.asp?product=7559

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Den kommer ikke til at køre på ultra settings. Dice har sagt at hvis du kan køre bfbc2 på fuldt med et overskud af frames, burde du også kunne køre fuldt på bf3

  • #2 Vil det være en fordel med dit alternativ ?


    #3 Kan du komme med en nærmere begrundelse? Forstår ikke at det du siger med BFBC2 skulle være en begrundelse for at den her ikke kan køre det. Hvad skal jeg opgradere for at køre på ultra?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sulfo
    #2 Vil det være en fordel med dit alternativ ?


    #3 Kan du komme med en nærmere begrundelse? Forstår ikke at det du siger med BFBC2 skulle være en begrundelse for at den her ikke kan køre det. Hvad skal jeg opgradere for at køre på ultra?


    Fordelen vil være det større gfx, performance mæssigt vil jeg mene den jeg linker til løber med sejren, tvivler på at de ekstra ram har det store at sige.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • mon ik os du ska ha lidt hurtigt internet?


    men igen har set krav til BF3 de er os lidt høje synes jeg, men ultra high settings mon ik os lige du skulle få lidt fibernet os ellers kan du jo sidde med 3stk GTX590 og så hakker det stadig hvis du ik har rimeligt net os ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af rasm401i
    570 ligger lige under 60 fps ifølge frankers tråd her på siden, og 580 lige over...
    Du har ikke tænkt dig at vente på bulldozer og ivy ? :)


    rasm401i har du ik set leaked scores af Ivy Bridge? de ser ik så gode ud som Sandy Bridge faktisk, men kan jo være de ændre sig med tiden.

  • Quote

    Grunden til at jeg synes han skal vente er, at sandy bliver billigere Wink


    Man kan jo altid sige "bare vent til næste generation, så bliver det billigere", men der er heller ingen dato på ivy bridge endnu. Desuden er der jo også en god chance for et hav af bugs ved release, som tager måneder at fixe.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sulfo
    Hvornår bliver bulldozer releaset?
    Og er 60 fps ikke flydende? Det ville jeg da mene.


    mange spil er er låst til 60fps og kan ik låses op, det er den nye Driver: San Francisco bla.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|


    mange spil er er låst til 60fps og kan ik låses op, det er den nye Driver: San Francisco bla.


    I følge benchmarken, kører 570 det med 60 fps på ultra high. Hvorfor siger folk så, at det ikke kan køre det flydende?
    Forstår det ikke??

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sulfo


    I følge benchmarken, kører 570 det med 60 fps på ultra high. Hvorfor siger folk så, at det ikke kan køre det flydende?
    Forstår det ikke??


    kommer jo nok anpå resten af setup os, da cpu og ram os spiller en rolle.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sulfo


    Jeg har postet den i starten af tråden :)


    så jeg godt, men hva du alså snakker om generalt, alså nu køre jeg jo selv oc jo på min maskine så det gir jo os ekstra.

  • Jeg synes du skal glemme det med at køre BF3 med 'Ultra' grafik når du ikke har så mange penge, for et nyt top-spil som BF3 vil kræve det bedste af det bedste på tidspunktet for udgivelsen, og det bedste af det bedste er ikke pengene værd, du betaler for meget for hvad du reelt får i ydelse...iflg. DICE som laver BF3 skal man bruge 2 x GTX 580 for at køre Ultra...


    dasjap's bud på en BF3 maskine er hvad jeg ville tage, den kan køre BF3 fint med smuk grafik og der er plads til udvidelser hen af vejen med flere RAM og evt et ekstra grafikkort, etc.


    Men det er så bare mit bud, andre vil ha' en anden mening, beslutningen om hvad du vil gøre er helt og aldeles din ;)

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)