Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

41

lørdag, 14. februar 2004, 20:00

Citeret

Oprindeligt indlæg af WizzarD
OK - nu stikker jeg så lige fingrene i hvepseboet - og tager de bemærkninger der kommer - og nej jeg hverken jobber, handler, kender, what ever SHG - og JA gu' er det irriterende at vente på varen/pengene retur - MEEEEEEEEEEEEN :

1. Sådan et sted arbejder der altså ikke flere end allerhøjest nødvendigt - der går sgu ikke fire mand rundt og piller næse.

2. Avancen på HW er latterlig lille (jo det ved jeg noget om - kender en som har haft en PC-shop - og har set hans faktura'er) - derfor skal de personer som er på lageret løbe ret stærkt.

3. Det er nu altså hurrtigere at ekspedere en salgs ordre end en RMA sag - de får automatisk en pakkeseddel - og skal "kun" finde/pakke/sende varen. Ved RMA skal de have checket om det er den rigtige vare der kommer retur - om den er defekt - om den er "ombytnings-givende-defekt" ( = ikke pillet ved mv. ).

4. En PC online shop - gør som ALLE andre forretninger "hellere" deres salgs arbejde end deres "skades-arbejde".

Alt dette er du som kunde kold i røven overfor - I know - men PC-folket er fandeme de mest utålmodige og utaknemlige røvhuller der findes - er varen mere end en dag undervejs ved bestilling - så sviner man shoppen til i diverse forums - er "reperationen/bytnngen" mere end en uge undervejs - så får de samme tur som før. Prøv at indlevere en 3 måneder gammel video i Bilka og se om du får den igen/byttet på to uger - jeg tvivler sgu stærkt.

En af grundene til at RMA sager tager længere end du bryder dig om som kunde - er jo bla. at diverse røvhuller sender varer retur som de selv har fucket op - det gør at shoppen er nødt til at bruge unødvendig tid på at checke indsendte varer - og det går udover alle de andre - så næste du gang du fusker en sag igennem - så tænk lige over at det går altså udover nogle andre i den anden ende (dette var ikke møntet på nogen specielt).

Til sidst : De af jer som sidder/har siddet med kunde betjening VED sgu udmærket at hvis kunden er grov - ja så får han sgu ikke nogen lynservice - derfor kend dine rettigheder og hold en ordentlig tone når du ringer/skriver - og lad vær med de latterlige hetz (jeg skriver sgu en tråd på ALLE HW-forums hvis I ikke makker ret) - de af jer som ikke er gamle nok til at have prøvet det - spørg jeres forældre om det - eller spørg dem om de på job helst vil ekspedere nye kunder = tjene penge til firmaet eller lave garantisag = udgift for firmaet. De kan blive nødt til at gøre begge dele Ja - men helt ærligt HW folk ER sgu nogle utålmodige - biiiiiiiiiiiiiips......

"And that was my 10 cents"

nemlig!! jeg synes sq også godt man bør prøve at se på sagen fra modpartens side, folk er sq så hurtige til at dømme andre's hensigter og meninger osv.
Man må sq godt lige tænke efter en ekstra gang en gang i mellem, det KAN jo være at der stikker andet bag, end man lige får fat i i første omgang :rolleyes:

42

lørdag, 14. februar 2004, 21:12

Citeret

nemlig!! jeg synes sq også godt man bør prøve at se på sagen fra modpartens side, folk er sq så hurtige til at dømme andre's hensigter og meninger osv.
Man må sq godt lige tænke efter en ekstra gang en gang i mellem, det KAN jo være at der stikker andet bag, end man lige får fat i i første omgang :rolleyes:

Der er da ingen tvivl om at de forskellige shops bøffer i det ind i mellem - jeg synes bare det er imponerende så lidt tålmodighed HW folk generelt har omkring leveringstider og RMA sager. Spekulerer lidt på om folk seriøst tror at nogen forretning med vilje laver fejl - eller at de er bregejstrede for at blive svinet til og hængt ud. Jeg er nu ret sikker på at de (med få undtagelser) kæmper en brav kamp for at nå alle ordrer så hurtigt som muligt - igen HVIS det nu var dig selv der fik det ene møgfald efter det andet i tlf. og via mail - hvordan ville du så have det - Et slidt ordsprog siger jo : Vær mod andre som du gerne vil have de er mod dig....... ;) ;)

- Og nope jeg er ikke blevet hellig - men ved sgu hvordan jeg reagerer hvis "kunder" bliver grove - de er sgu ikke lige kandidater til at jeg lige går det stykke længere for at hjælpe dem.. :]

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "WizzarD" (14.02.2004, 21:14)

43

lørdag, 14. februar 2004, 21:17

Mon ikke det bare er en lille fejl - dog skal det self. være sagt at sådanne fejl ikke brude kunne lade sig gøre!

Men jeg tror nu ikke lige shg.dk har gjordt dette "med vilje" da deres omtale er lidt mere værd end de 45 kr.- Derfor tror jeg nu nok du skal få den tilbage :)

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
|8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
|120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
|FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

44

lørdag, 14. februar 2004, 21:37

Citeret

Citeret

Dette er et HW & OC forum og ikke et forhandler forum :crazyeyes: Der findes et spec. afsnit til bedømmelse af forhandlere :T

Bær over med ham - han kan nok ikke læse. Såvidt jeg ved ligger SHG i jylland og det står med store larmende bogstaver at du er fra Brøndby - så du tager sgu nok ikke lige til Gylland hver dag og jobber..

Det gør jeg også ;) - Det er jo ikke alle der har det store overblik. ;)

45

lørdag, 14. februar 2004, 21:40

Citeret

Citeret

Der er da ingen tvivl om at de forskellige shops bøffer i det ind i mellem - jeg synes bare det er imponerende så lidt tålmodighed HW folk generelt har omkring leveringstider og RMA sager. Spekulerer lidt på om folk seriøst tror at nogen forretning med vilje laver fejl - eller at de er bregejstrede for at blive svinet til og hængt ud. Jeg er nu ret sikker på at de (med få undtagelser) kæmper en brav kamp for at nå alle ordrer så hurtigt som muligt - igen HVIS det nu var dig selv der fik det ene møgfald efter det andet i tlf. og via mail - hvordan ville du så have det - Et slidt ordsprog siger jo : Vær mod andre som du gerne vil have de er mod dig....... ;) ;)

- Og nope jeg er ikke blevet hellig - men ved sgu hvordan jeg reagerer hvis "kunder" bliver grove - de er sgu ikke lige kandidater til at jeg lige går det stykke længere for at hjælpe dem.. :]
DIG !!!! du har vel ikke med kunder at gøre din forbrændte hidsigprop :D :D :D :D :D

cpu : E6850 3.0ghz
mb: Asus p5k-e wifi
gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
ram: 2*2gb corsair extreme
psu: chill innovation 510w
mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
cod4 nick: #DD|RAZOR

46

lørdag, 14. februar 2004, 21:48

Citeret

OK - nu stikker jeg så lige fingrene i hvepseboet - og tager de bemærkninger der kommer - og nej jeg hverken jobber, handler, kender, what ever SHG - og JA gu' er det irriterende at vente på varen/pengene retur - MEEEEEEEEEEEEN :

1. Sådan et sted arbejder der altså ikke flere end allerhøjest nødvendigt - der går sgu ikke fire mand rundt og piller næse.

2. Avancen på HW er latterlig lille (jo det ved jeg noget om - kender en som har haft en PC-shop - og har set hans faktura'er) - derfor skal de personer som er på lageret løbe ret stærkt.

3. Det er nu altså hurrtigere at ekspedere en salgs ordre end en RMA sag - de får automatisk en pakkeseddel - og skal "kun" finde/pakke/sende varen. Ved RMA skal de have checket om det er den rigtige vare der kommer retur - om den er defekt - om den er "ombytnings-givende-defekt" ( = ikke pillet ved mv. ).

4. En PC online shop - gør som ALLE andre forretninger "hellere" deres salgs arbejde end deres "skades-arbejde".

Alt dette er du som kunde kold i røven overfor - I know - men PC-folket er fandeme de mest utålmodige og utaknemlige røvhuller der findes - er varen mere end en dag undervejs ved bestilling - så sviner man shoppen til i diverse forums - er "reperationen/bytnngen" mere end en uge undervejs - så får de samme tur som før. Prøv at indlevere en 3 måneder gammel video i Bilka og se om du får den igen/byttet på to uger - jeg tvivler sgu stærkt.

En af grundene til at RMA sager tager længere end du bryder dig om som kunde - er jo bla. at diverse røvhuller sender varer retur som de selv har fucket op - det gør at shoppen er nødt til at bruge unødvendig tid på at checke indsendte varer - og det går udover alle de andre - så næste du gang du fusker en sag igennem - så tænk lige over at det går altså udover nogle andre i den anden ende (dette var ikke møntet på nogen specielt).

Til sidst : De af jer som sidder/har siddet med kunde betjening VED sgu udmærket at hvis kunden er grov - ja så får han sgu ikke nogen lynservice - derfor kend dine rettigheder og hold en ordentlig tone når du ringer/skriver - og lad vær med de latterlige hetz (jeg skriver sgu en tråd på ALLE HW-forums hvis I ikke makker ret) - de af jer som ikke er gamle nok til at have prøvet det - spørg jeres forældre om det - eller spørg dem om de på job helst vil ekspedere nye kunder = tjene penge til firmaet eller lave garantisag = udgift for firmaet. De kan blive nødt til at gøre begge dele Ja - men helt ærligt HW folk ER sgu nogle utålmodige - biiiiiiiiiiiiiips......

Pænt sagt. Jeg er totalt enig, nogle gange skal man lige slå lidt koldt vand i blodet.

47

lørdag, 14. februar 2004, 21:51

Citeret

Oprindeligt indlæg af Johnny

Citeret

Citeret

DIG !!!! du har vel ikke med kunder at gøre din forbrændte hidsigprop :D :D :D :D :D

Hehe, han sidder da ved telefonen ved noget alarmcentrals-noget... - han redder sq mennesker du! det er jo faktisk ikke en så tosset ting at gøre IMO :)

48

søndag, 15. februar 2004, 00:00

jeg har nu intet ondt at sige! andet end at jeg et par gange har ventet rimeligt længe på varene X(
men ellers en af mine TOTAL yndlings shops ;)

49

søndag, 15. februar 2004, 00:08

Citeret

What da fuck u mean BoY....... :] - Men joooooo jeg har da med kunder at gøre (der er jo ikke brand og vandskader hele tiden) - Hvorfor tror du jeg "lukker gassen af ballonen her"..... ;) ;)

50

søndag, 15. februar 2004, 01:39

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Ingen er perfekte.... Nogle er bare tættere på end andre... ;)

og NEJ, jeg snakker ikke om mig selv... Bare lige for aflive det inden der er nogen der kommer med en dum kommantar om det... :) )

ØVVVV

Gigabyte 7970OC 3GB x2
3*27" Samsung syncmaster A350

51

søndag, 15. februar 2004, 01:41

sært denne får lov at køre når den der lige er lavet med chippen er blevet låst :rolleyes:

52

søndag, 15. februar 2004, 01:45

Citeret

Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
sært denne får lov at køre når den der lige er lavet med chippen er blevet låst :rolleyes:

Måske fordi chippen.dk tråde altid ender galt? da det ikke er alle de kan holde sig til et pænt sprog. :]

53

søndag, 15. februar 2004, 01:50

Citeret

Oprindeligt indlæg af DEEF

Citeret

Måske fordi chippen.dk tråde altid ender galt? da det ikke er alle de kan holde sig til et pænt sprog. :]

du har sikkert ret men heller ikke alle her har væet helt fine i tonen ;)

54

søndag, 15. februar 2004, 01:52

Næh men mon ikke at det at vi er flere der forsvarer shg går det til en positiv tråd ;)

cpu : E6850 3.0ghz
mb: Asus p5k-e wifi
gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
ram: 2*2gb corsair extreme
psu: chill innovation 510w
mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
cod4 nick: #DD|RAZOR

55

søndag, 15. februar 2004, 02:42

Citeret

Oprindeligt indlæg af Johnny
Næh men mon ikke at det at vi er flere der forsvarer shg går det til en positiv tråd ;)

he he ja.

Har bare rigtig dårlige erfaringer med tråde omkring chippen derfor lukkede jeg den med det samme.

Har ikke lukket den her, da alle allerede har oplyst forfatteren at hans kritik ikke er så berettiget.

Bare vi holder en ordentlig tone :cheers:

56

søndag, 15. februar 2004, 08:45

Citeret

Oprindeligt indlæg af The_Unforgiven

Citeret

The_Unforgiven

hvis du skriver til dem på samme måde som du skriver her kan jeg godt forstå de stejler.

at kalde et ellers fornuftig firma svindlere forde du har haft en uhedlig oplevelse er squ for langt ude.

du er vist ikke klar over hvor mange kunder de har pr dag X(

Jeg skriver sådan til dem , når jeg efter 2-3 mails IKKE har fået svar , så kald det hvad du vil.
Men man forventer sgu svar når man mailer og den undskyldning med mange kunder duer ikke , da de nok skal svare på ens bestilling.
Men klager eller refundering , det er en by i Rusland.
Gad vide om SHG er lige så tålmodige hvis jeg skyldte dem penge????????????? Tvivler.

The_Unforgiven

Rigtigt hvis du skylder dem penge, så bliver de sku helt vilde og truger dig med rykker gebyr osv. :T

Asus rampage II extreme x58
Intel I7 965 Bloomfield 3.2 @ 4.0 ghz socket 1366 H2o
Asus GeForce 2 x 660 i SLI
c: OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
Crousial dominator 6 x 1 gb 1866 Mhz m blæser
ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 7, 64 bit
Lån FTP Regler hvis du er oprettet, PM navn/kode. Så opretter jeg dig. Blog

57

mandag, 16. februar 2004, 13:23

Citeret

Svar til jer alle !

Med chance for at blive smidt ud af dette forum vil jeg give min ærlige mening.

1.) Jeg har arbejdet i IT-branchen i 18 år - med kunder og som tekniker. Senest som produktchef for storage.

Vi behandler vores kunder ærligt og lyver ikke over for dem ved at sige at en check er på vej, med mindre den er det. Det er et sygdomstegn når det er nødvendigt at tale med bestemte personer i en virksomhed for at få penge eller en kredit nota.

Iøvrigt syntes jeg at folkene på tweak er totalt latterlige at nedgradere mig på grund af dette thread. Man kunne jo undere sig over hvilken interesse de har i at SHG.dk ikke får negativ omtale ! Her tænker jeg primært på gaver i form af hardware etc.

Om dette thread er anbragt korrekt eller ej er i min verden ligegyldigt. Når man kigger på hvor mange der har tilsvarende oplevelser og en mening, er det min opfattelse af tråden er aktuel. Der er tilsyneladene en del ud over mig som har oplevet at have "penge ude at svømme"

Uanset hvad forum administratoren har af meninger om denne tråd så finder jeg hans adfærd over for mig total grinagtig :crazyeyes:

Ha en fortsat god dag :lame:

Nyt AMD system - under konstruktion

58

mandag, 16. februar 2004, 13:32

Citeret

The_Unforgiven

hvis du skriver til dem på samme måde som du skriver her kan jeg godt forstå de stejler.

at kalde et ellers fornuftig firma svindlere forde du har haft en uhedlig oplevelse er squ for langt ude.

du er vist ikke klar over hvor mange kunder de har pr dag X(

så forstår jeg da SLET IKKE de behandler deres kunder på den måde. kan da kun give en masse DÅRLIG omtale om dem og det skulle man da ikke mene de er intresseret i hvis de er så "store"

Battlefield 3 - because i'm worth it

59

mandag, 16. februar 2004, 15:22

Citeret

Oprindeligt indlæg af OC Canterwood

Citeret

Svar til jer alle !

Med chance for at blive smidt ud af dette forum vil jeg give min ærlige mening.

1.) Jeg har arbejdet i IT-branchen i 18 år - med kunder og som tekniker. Senest som produktchef for storage.

Vi behandler vores kunder ærligt og lyver ikke over for dem ved at sige at en check er på vej, med mindre den er det. Det er et sygdomstegn når det er nødvendigt at tale med bestemte personer i en virksomhed for at få penge eller en kredit nota.

Iøvrigt syntes jeg at folkene på tweak er totalt latterlige at nedgradere mig på grund af dette thread. Man kunne jo undere sig over hvilken interesse de har i at SHG.dk ikke får negativ omtale ! Her tænker jeg primært på gaver i form af hardware etc.

Om dette thread er anbragt korrekt eller ej er i min verden ligegyldigt. Når man kigger på hvor mange der har tilsvarende oplevelser og en mening, er det min opfattelse af tråden er aktuel. Der er tilsyneladene en del ud over mig som har oplevet at have "penge ude at svømme"

Uanset hvad forum administratoren har af meninger om denne tråd så finder jeg hans adfærd over for mig total grinagtig :crazyeyes:

Kan kun ryste på hovedet endnu en gang :rolleyes: Det der med at være latterlig må vist falde tilbage på dig selv :tongue: Der er vist en som mangler lidt overblik over hvad der sker her. :rolleyes: Der er ikke nogen som er blevet nedgraderet - der er bare blevet lavet om på rang-systemet :boxed: og det funker vist ikke helt endnu, har jeg læst i en anden tråd.
Til det med tråden, så er der kun et at sige. Dette websted er delt op i forskellige kategorier og hvorfor mon det ?( Sikkert fordi det er smartest at have ting omkring forhandlere et sted. downloads et andet sted osv. osv.
Noget andet er at din attitude og dine bemærkninger om at være latterlig og at i din verden er tingene ligegyldige, helt klart viser at du har et problem med andre - du har vist nok i dig selv. :rolleyes: Og det kommer du ikke langt med, selv om vi lever i en noget egoistisk verden.
Kan desværre ikke tage dig alvorlig, da du jo alligevel kun vil leve i din egen verden :( Og godt kan forstå du løber ind i problemer med den facon som du har :rolleyes:

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "bentzin" (16.02.2004, 17:07)

60

mandag, 16. februar 2004, 15:43

Citeret

Oprindeligt indlæg af OC Canterwood

LOL Der er ikke nogen som har nedgraderet dig! Ranksne er bare blevet lavet om. Måske skulle du tag et kig her http://www.tweak.dk/forum/misc.php?action=faq1&sid=#9

Seneste tests og artikler

0

Raidmax Viper GX - Miditower

I dette review skal vi tage et
Læs Mere

0

Antec GX300 - Miditower

Kabinettet, vi skal se på i de
Læs Mere

1

ASUS ROG Striker Platinum GTX 760

ASUS har i denne omgang sendt
Læs Mere

0

be quiet Silent Base 800

Producenten be quiet! behøver
Læs Mere
Seneste nyheder

104

Vinderne i 4. advent julekonkurrencen 2014 er fundet4

Vi har udtrukket de sidste vin
Læs Mere

4

Samsung Electronics introducerer 34 tommer OLED skærm

Samsung har teaset en ny 34 to
Læs Mere

0

Seagate på vej med 10 TB harddiske næste år

Seagate har efter sigende plan
Læs Mere

0

Specifikationer ude på Lenovo Yoga 3 11

Der er sluppet specifikationer
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.