Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 12. februar 2004, 21:13

[SIZE=3]Ingen garantier for ikke at betale overpriser hos SHG.DK[/SIZE] J

Jeg ved der er mange her der taler rosene om SHG.dk. Imidlertid syntes jeg vil del min negative oplevelse med jer vedr. køb af en Seagate 160 GB. SATA disk hos dem.

Efter at have checket EDBpriser.dk fandt jeg ud af at SHG.dk havde denne på lager - fint, bestil og betal på efterkrav, så er man da sikker på få varen før man betaler.

Pakken kommer fint dagen efter og betaler ved modtagelsen. På følgeseddlen står der den rigtige vare anført fint- åbne pakken. Her kommer ud en 40 GB. PATA disk :chain:

Ringer til SHG.dk og klager min nød og taler med Daniel. Jammen jeg skulle da oprette en RMA og sende disken retur, sammen med den originale kvittering på fragten retur (54 kr.) Herefter vil SHG fremsende en check på min returfragt.

Herefter vil SHG så fremsende den rigtige disk - Igen problemer her. Herfter en tur på posthuset dagen efter og venter på den rigtige disk kommer. Den rigtige disk kommer men der er ingen check vedlagt som refusion fragten på den forkert leverede disk.

Nu har jeg snart ventet i 4 uger og adskillige rykkere på mail på checken med kopi til alle i SHG - Checken kommer ikke :chain:

Så min disk er ikke så billig som først antaget, da SHG.dk tilsyneladene mener jeg skal betale 2*fragt på en HD, selvom det er dem der har begået en fejl.

Lektion: Selvom man handler med et anderkendt firma på nettet, er der ingen garantier for at man ikke bliver SNYDT.....

Håber ikke andre kommer i samme situation som mig.

Nyt AMD system - under konstruktion

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "OC Canterwood" (12.02.2004, 21:24)

2

torsdag, 12. februar 2004, 21:20

send en mail til per@shg.dk

og forklar ham hvad der er sket så er jeg sikker på der sker noget i sagen.

men husk alle kan lave fejl ;)

3

torsdag, 12. februar 2004, 21:24

Ingen er perfekte.... Nogle er bare tættere på end andre... ;)

og NEJ, jeg snakker ikke om mig selv... Bare lige for aflive det inden der er nogen der kommer med en dum kommantar om det... :))

4

torsdag, 12. februar 2004, 21:42

Citeret

Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
send en mail til per@shg.dk

og forklar ham hvad der er sket så er jeg sikker på der sker noget i sagen.

men husk alle kan lave fejl ;)

Det er rigtigt at alle begår fejl. Når SHG har erkendt at de har begået en fejl forsvinder de ikke ved at ignorere dem.

Måske vil det hjælpe lidt at sende en kopi af denne tråd sammen med mailen til per :boxing:

Nyt AMD system - under konstruktion

5

torsdag, 12. februar 2004, 21:44

tror nu du vil få mere ud af bare at skrive til ham i en pæn og fornuftig tone ;)

6

torsdag, 12. februar 2004, 22:04

well, jeg kan høre jeg ikke er den eneste der er i den båd. Jeg har haft en del probs med hw, så jeg har 400 kr i fragt ude at flyve, jeg har skrevet en mail til dem, men der bliver ikke svaret. jeg skulle også have nogen penge for noget hw jeg syntes der var for meget bøvl med, (efter 3 ombytning). Men jeg har ikke set en krone, og jeg skulle have haft dem i går.

/FlexQ

7

torsdag, 12. februar 2004, 22:07

Det er meget bedre at ringe til dem og få sving i dem med det samme, end mails. Mails glemmer man lettere, end hvis man får en tlf. opringning man tager med det samme.

Intel Core 2 Duo E6550 @ 3.00 GHz
ASUS P5K-VM iG33
ASUS GeForce 7300GT 256MB. Silent
2GB. Mushkin Enhanced PC2-8500 DDR2
Thermalright XP120 m./ 120 mm. 18dB Papst
Antec Fusion V2 HTPC Kabinet

8

torsdag, 12. februar 2004, 22:09

Citeret

Oprindeligt indlæg af Eiberg
Det er meget bedre at ringe til dem og få sving i dem med det samme, end mails. Mails glemmer man lettere, end hvis man får en tlf. opringning man tager med det samme.

yep enig.

jeg vil dog sige jeg aldrig har haft problemer med dem
men det er måske forde jeg tager derud :)

9

torsdag, 12. februar 2004, 22:17

Undskyld mig - men hvad laver sådan en tråd her ?(

10

torsdag, 12. februar 2004, 22:19

Citeret

Oprindeligt indlæg af bentzin
Undskyld mig - men hvad laver sådan en tråd her ?(

han kunne vel ikke finde ud af et smide den det rigtige sted LOL

det er jo så svært ;)

11

torsdag, 12. februar 2004, 22:22

Tror bare du har været uheldig. Jeg nærer dyb respekt overfor shg. De er sgu nice nok! :)

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

12

torsdag, 12. februar 2004, 22:28

tja. Synes bare de snyder dem der ikke er så erfarne osv. De sendte mig et nyt 9700 da jeg havde det inde som rma, og forlangte penge for test af det gamle, som de påstod var det de havde sendt tilbage.

13

torsdag, 12. februar 2004, 22:29

Citeret

tror nu du vil få mere ud af bare at skrive til ham i en pæn og fornuftig tone ;)

Skal du ikke regne med.
Har jeg prøvet og det hjælper ikke.
Og de ved at folk ikke gider det store cirkus for 50 kr i porto , derfor ignorerer de bare ens mail.
SHG er blevet det største fusker firma der eksisterer.
Det eneste der hjælper er personlig henvendelse og et par flade , men hvem gider køre fra evt KBH til Århus for 50 kr????????????

The_Unforgiven

14

torsdag, 12. februar 2004, 22:32

Lyder lidt mærkeligt....Har sq kun positive erfaringer med shg.dk kan være jeg bare er heldig i forbindelse med køb af hardware :P ?

15

torsdag, 12. februar 2004, 22:36

Citeret

Oprindeligt indlæg af laer
Lyder lidt mærkeligt....Har sq kun positive erfaringer med shg.dk kan være jeg bare er heldig i forbindelse med køb af hardware :P ?

Så vent til du skal sende noget retur til RMA , så kommer problemerne.
Da de ifølge købeloven ved net handel SKAL afholde omkostninger ved reklamation.

The_Unforgiven

16

torsdag, 12. februar 2004, 22:42

Citeret

Oprindeligt indlæg af The_Unforgiven

Citeret

Da de ifølge købeloven ved net handel SKAL afholde omkostninger ved reklamation.

The_Unforgiven
Ja og hvis du sender kvitteringen med plejer de også at refundere pengene, jeg har da fået dem hver gang hos shg, men det tager lidt tid da de er nødt til at sende dem på en check ;)

cpu : E6850 3.0ghz
mb: Asus p5k-e wifi
gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
ram: 2*2gb corsair extreme
psu: chill innovation 510w
mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
cod4 nick: #DD|RAZOR

17

torsdag, 12. februar 2004, 22:49

The_Unforgiven

hvis du skriver til dem på samme måde som du skriver her kan jeg godt forstå de stejler.

at kalde et ellers fornuftig firma svindlere forde du har haft en uhedlig oplevelse er squ for langt ude.

du er vist ikke klar over hvor mange kunder de har pr dag X(

18

torsdag, 12. februar 2004, 22:50

Citeret

Oprindeligt indlæg af Johnny

Citeret

Oprindeligt indlæg af The_Unforgiven

Citeret

The_Unforgiven
Ja og hvis du sender kvitteringen med plejer de også at refundere pengene, jeg har da fået dem hver gang hos shg, men det tager lidt tid da de er nødt til at sende dem på en check ;)

Wierd , jeg har ALDRIG modtaget en krone , de har ALDRIG svaret på ens mail ang refundering.
De er rent ud sagt kolde i r.... over ens mails.

The_Unforgiven

19

torsdag, 12. februar 2004, 22:51

shg er sq flinke nok! jeg bestilte en 512 mp ram klods for et par uger siden... ingen problemos!
læg også lige mærke til at de har modtaget E-mærket(dvs. godkendt for nethandel)

20

torsdag, 12. februar 2004, 22:53

Citeret

The_Unforgiven

hvis du skriver til dem på samme måde som du skriver her kan jeg godt forstå de stejler.

at kalde et ellers fornuftig firma svindlere forde du har haft en uhedlig oplevelse er squ for langt ude.

du er vist ikke klar over hvor mange kunder de har pr dag X(

Jeg skriver sådan til dem , når jeg efter 2-3 mails IKKE har fået svar , så kald det hvad du vil.
Men man forventer sgu svar når man mailer og den undskyldning med mange kunder duer ikke , da de nok skal svare på ens bestilling.
Men klager eller refundering , det er en by i Rusland.
Gad vide om SHG er lige så tålmodige hvis jeg skyldte dem penge????????????? Tvivler.

The_Unforgiven

Seneste tests og artikler

0

Sapphire Radeon R9 290 Tri-X 4 GB

Vi skal i dag se lidt på et Ra
Læs Mere

0

Corsair Graphite 380T

Vi skal i denne test tage et k
Læs Mere

0

In Win 901 - Mini-ITX tower

In Win kender de fleste nok fr
Læs Mere

0

MSI X99S XPower AC

Tweak.dk har lige gennemført v
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Nyt In Win D-Frame Mini kabinet

In Win har lanceret deres nye
Læs Mere

0

Første trailer til The Hunger Games - Mockingjay Del 1

Første trailer til den tredje
Læs Mere

0

Masser af billeder af NVIDIA GeForce GTX 980

Der er dukket mere end en hånd
Læs Mere

0

NVIDIA kommer med GeForce GTX 960

NVIDIA arbejder på at lancere
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.