Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Oprindeligt indlæg af Hornemann
Rigtig gode forslag. TJ11 er mega fed men er i tvivl om den er pengene værd. Har du erfaring med TJ07? Det virker som en god mulighed.
Kender personligt kun til TJ09, bedste kabinet jeg har arbejdet med...
Har dog kun hørt positive ting ang. TJ07 og TJ10
SV: Hjælp til extreme gamer pc
CPU:
Intel Core i7 2600K Sandy Bridge 3.4 GHz
Bør jeg ikke tage 2600k frem for 2500k når jeg gerne vil editere video?
hvis det program du redigere videoer med understøtter HT så ja, hvis ik så vil jeg ik tro du mærker den store forskel gør man heller ik i spil.
SV: Hjælp til extreme gamer pc
Jeg har også bestil GFX: 590.. problemet er bare at lager status bliver udskudt hele tiden.
Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "NetDuke" (26.09.2011, 11:53)
Thx Puma!
Kan se at mit editeringsprogram understøtter HT, så jeg snupper en 2600k.
Tror iøvrigt at jeg ændrer bundkort til Asus
P8Z68 Deluxe. Bør jeg gå efter 2133 mhz RAM?
Det skal iøvrigt tilføjes at jeg ikke har erfaring med overclocking og jeg ved ikke om det er noget jeg bør kaste mig ud i.
Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Hornemann" (26.09.2011, 16:27)
Thx Puma!
Kan se at mit editeringsprogram understøtter HT, så jeg snupper en 2600k.
Tror iøvrigt at jeg ændrer bundkort til Asus
P8Z68 Deluxe. Bør jeg gå efter 2133 mhz RAM?
Det skal iøvrigt tilføjes at jeg ikke har erfaring med overclocking og jeg ved ikke om det er noget jeg bør kaste mig ud i.
kan du hvis du vil overclocke.
Okay men eventuelt nogle forslag til RAM så? De skal kunne passe med D14 køleren.
Er ret hooked på dem her:
(2x4) 8GB Corsair Vengeance LP @ 1600MHz 9-9-9-24 1.35v
Der er ingen problemer i at jeg napper sådan et kit og så hvis jeg får behov (næppe) napper et lignende senere? Det vil ikke kunne give mig problemer vel?