ny telefon ?

  • Jeg skal have en ny telefon da den anden døde i en vaskemaskine...
    Jeg tænkte måske der var nogle herinde der kunne komme på nogle andre foreslag end iphone eller desire.
    Min forhenværende telefon var en nokia n8 som jeg var ganske tilfreds med bortset fra en ting browseren(chok). Den skal bare have en god skærm og penge er ikke et problem jeg kigger selv på nokia n9 med meego(linux baseret system) den kommer til at koste 5000. Så igen bare kom med alle tilbud men gider ikke mini telefoner wildfire, mini osv.

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • Eventuelt vent til iPhone 5, tror også den kommer til at ligge omkring de 5k. Ellers HTC.


    Det er mine bud.


    Personligt er jeg ikke meget for hverken Nokia eller Meego når det gælder smartphones. De er simpelthen ikke stabile nok!

  • n8 havde et problem browseren. men var der en ting der ikke var et problem var det stabilitet min n8 lukkede kun sket 2 gange indenfor 9-10 måneder(min gamle iphone 2 lukkede minimum 1 gang om ugen). Og har aldrig hentet en dårlig app som ikke fungerede ordentligt. jeg har været ganske tilfreds med den har du haft dårlig oplevelser med nokia telefoner og/eller meego? jeg har ikke selv prøvet meego endnu så det er jeg meget indtra i at høre om det.

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • Samsung Galaxy SII


    Er den bedste tlf. pt. hvis du spørger mig :)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Jeg købte selv Samsung Galaxy SII i juni måned. Det er min første smartphone. Valget faldt på den fordi jeg ikke bryder mig om Apple og ifølge en lang række tests skulle dette være en af de absolut bedste smartphones på markedet (mange siger den bedste).
    Jeg droppede Nokia da deres styresystem til Smartphones skulle være ret ringe.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    Jeg købte selv Samsung Galaxy SII i juni måned. Det er min første smartphone. Valget faldt på den fordi jeg ikke bryder mig om Apple og ifølge en lang række tests skulle dette være en af de absolut bedste smartphones på markedet (mange siger den bedste).
    Jeg droppede Nokia da deres styresystem til Smartphones skulle være ret ringe.


    Anders


    Lige netop pga. styresystemet. Jeg har aldrig selv prøvet en Nokia N8, men efter hvad jeg har hørt fra folk og set i tests skulle den ikke være optimal - deraf min holdning.
    Mht. Meego så jeg So Ein Ding i går og Sonne virkede ikke just begejstret for det. Han synes ganske enkelt at det var for kompliceret ift. at det skal fungere på en smartphone. En ting er open-source på computere, men en anden ting er når det er på smartphones.


    Derudover har jeg aldrig været fan a Nokia interfacet generelt, selv helt fra begyndelsen.


    Men vil give de to andre medhold i Galaxy SII, den har fået kanon gode anmeldelser og 1'eren var heller ikke helt ringe.

  • ok tak for svar :)
    jeg vil helst bare gerne styre fint uden om android da jeg hellere vil have et system jeg syntes fungere bedre. Man skulle vel ikke kunne få samsung galaxy II med w7 ? :)

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • Hvad er det der ikke fungerer godt i Android?


    Ellers kan du jo tage en Iphone 4, men så ville jeg vente på 5'eren, hvis det skulle være en Iphone :)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger
    Hvad er det der ikke fungerer godt i Android?


    Ellers kan du jo tage en Iphone 4, men så ville jeg vente på 5'eren, hvis det skulle være en Iphone :)


    Følger Renegger her!: Altså ud over Apple, så er Google Android det bedste på markedet eventuelt med HTC Sense.


    Og mht. Win7 phone skulle det ikke være nært så godt som Android.

  • hmmm ja muligvis syntes nu android er lidt trist ..
    iphone 5 er også en mulighed men kun hvis de laver lidt om i UI'et og det er ordentlige specs..

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

    Rettet en gang, sidst af emilpapis93 ().

  • Tror du vil finde Amdroid ganske lækkert, hvis du lige prøver HTC Sensation og Galaxy SII :)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • har kigget på sensation for lidt over 1 år side da den kun var i USA (lidt andre specs) Men nu har min veninde lige fået en så det ville være sørgeligt.. men galaxien er skam også på listen!


    Men hvis n9's ui er ok tror jeg det bliver den :9

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • Kører den på Symbian, så bør du ikke købe den. Nokia har jo allerede pensioneret det ved deres aftale med Microsoft.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • nej det vil blive et der hedder meego som kan køre android apps :)

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af emilpapis93
    nej det vil blive et der hedder meego som kan køre android apps :)


    Kan være jeg er en underlig snegl, men hvorfor så ikke bare tage en tlf med android? :D

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • bryder mig ærligtalt ikke om androids interface syntes det er så... uinspirerende og jeg er ikke en af dem der vil roote den og gøre alt mulig. desvære :P
    Og fordi jeg syntes ikke der er en android tlf som er lige så fed som n9'eren ;)
    Men lige som en update så kigger jeg på sensation Xe, opgraderingen af den gamle med beats fra dr. dre, og HTC Titan(4,7" og wp7 !) da jeg gerne vil have en stor tlf 4" minimum. og vil gerne have noget andet end android men alligevel sensation slår titan overalt spec-wise :/ men ville satme hellere have en wp7 end android... what to do...

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • ved godt det lyder som om jeg afskriver android og jeg tror også jeg undervurdere systemet! men det skal ikke forståes sådan det er skam en mulighed og er enig det kan sikkert kun være bedre end symbian. Men wp7 tiltrækker bare mere. Og med android kan man prøve at hente en app men man skal jo næsten tjekke den på nettet for at se om den er okay hvergang(ikke mht. dedikerede apps self)..

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af emilpapis93
    ved godt det lyder som om jeg afskriver android og jeg tror også jeg undervurdere systemet! men det skal ikke forståes sådan det er skam en mulighed og er enig det kan sikkert kun være bedre end symbian. Men wp7 tiltrækker bare mere. Og med android kan man prøve at hente en app men man skal jo næsten tjekke den på nettet for at se om den er okay hvergang(ikke mht. dedikerede apps self)..


    Og med WP7 kan du næsten ikke hente nogen apps pt...