g15 nyeste version-medie knapper

  • har et problem med mit g15 (det er kommet efter jeg har geninstalleret win7)


    der er ingen af mine medie knapper der virker:(


    jeg har aldrig haft problemer med det før, men jeg har læst lidt om at det har noget at gøre med HID driverne, men jeg har ingen forstand på det... Så håber der er en der har det??? :D


    jeg har installeret de to normale drivere til mit g15 men det hjalp ikke :(


    alt andet virker som det skal på mit g15.

  • Medieknapperne er noget lort at arbejde med imo. - Har selv et ocean af problemer med mine egne :boxing:


    Nå men - er du sikker på at programmet du bruger faktisk understøtter medieknapper? Det gør langt fra alle nemlig (programmet skal kodes til at kunne det, ikke omvendt)


    Windows Media Player og Winamp ved jeg begge kan køre med det. :)


    (Og ja - det kan sagtens være et driver problem. Har du installeret dem Windows Update tilbyder til dit G15 og lign. eller dem fra udviklerens side? - dette gælder også chipset drivere osv..)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Hvilket operativsystem kører du? Sidder selv på Win7 64bit og jeg har da den service liggende (og kørende) :)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • næh har kun den ældste version af g15, du ved den med 18 G-knapper og engelsk tastatur.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.