Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Hvilken Af disse 2 PSU'er ville i vælge Enermax 550 watt
eller Antec Truepower 550 watt
Hvilken er bedst, også til pengene men har hørt at man ikke skal spare på pengene når man køber psu
HP dv et eller andet?
Zepto=helldell hvornår er der egentlig nogen der tager sig sammen og laver en blog imod dem?
Oprindeligt indlæg af Proxie
Blæret PSU..min Q-tec ligner sq en forgyldt kamel-æske fra Iraq i forhold
Den er jeg sq blevet varm på... Er den med Aktiv PFC?
mvh. Prox
HeHe... Ja... og langt bedre en QTEC´en ... Havde den selv førhen.... Malede den dog sort så jeg slap for den "guld-farve"... :]
Men QTEC har også den anden ulempe at den ikke har PFC... .... som en god PSU skal have...
Citeret
Oprindeligt indlæg af SkidBladnir
Detter er hvad der står som overskrift inde på waterheads
500Watt ATX, PFC, P4, CE, TüV
FullSafety, 2Fan, AFS, VPO
Den har ihvertfald pfc
Tror du skal omformulerer det... For Intel folk giver det ingen mening
Eh... Er det at den har lavere Mhz end navnet på den? Jeg vil mene det er op til dig selv at undersøge hva en AMD CPU er. De fleste med OC'et AMD skriver sådan... :]
Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
Playstation 3
Samsung Galaxy SII
pfc? Jeg er sq glad for min qtec 550w - dog skal den moddes før den overhovedet kan bruges til noget - ellers larmer den simpelthen for meget! Men der var Grillrottens hp jo en god hjælp....