min com fucker helt op :S

  • hey jeg har et problem med min com den er gået helt amok færst slog lynet ned i den og det eneste jeg ikke har prøvet at skifte er min cpu men kan det virkelig har så stor betydning at den bare lukker random og genstarter og fryser os ???


    mit setup er


    cpu e6850


    mobo abit aw9d-max ( det er kommet i efter at lynet slog ned )


    ram 2x2 gb mushkin (har prøvet med alt lige fra 1x2 gb til 1x1 gb og 4x 1 gb osv )


    gfx 2 stk 8800gt ( jeg har prøvet mad bare et og har prøvet at skifte rundt på dem


    hdd 60 2.5 fujitsu (winxp) maxtor 80 gb (win 7 ) 250 gb og 400gb (jeg har dog såvidt jeg husker ikke prøvet med win 7 på den 60 gb )


    jeg startede med en 550w ps og har så fået fat i en 700w psu og den driller stadigvæk


    jeg har for den sag skyld os prøvet at skifte kabinet


    jeg mangler kun at skifte cpu efter hånden men igen kan den virkelig passe at en cpu kun kan være "halvt" brøndt af ???? jeg er på bar bund



    ps btw så er fejlen for alvor kommet efter at jeg skiftede mobo og efter hvad jeg kan se så er der måske noget med det mobo for uanset hvad jeg gør så vil mit mobo (aw9d-max ikke køre med 800 mhz på mine ram ???



    hvad gør jeg jeg er efter hånden parat til at smide det hele i havnen og købe noget nyt

    kvinder........ de er ikke andet end sorger og udgifter.... sorry burger


    system:
    Intel core 2 E6850
    MOBO: gigabyte ga-n650sli-ds4
    RAM: 2*2 gb mushkin ddr2
    GFX: 2x nvidia 8800 gt

  • jeg har selv været rundt på nettet og kigge og har fundet ud af at mit mobo kun understøtter crossfire og ikke sli desværre og det er højest sansynlig er der i fejlen ligger så nu har jeg prøvet med et gfx og nyt win 7 og nye drivere osv og der ser ud til at virke ind til videre :)

    kvinder........ de er ikke andet end sorger og udgifter.... sorry burger


    system:
    Intel core 2 E6850
    MOBO: gigabyte ga-n650sli-ds4
    RAM: 2*2 gb mushkin ddr2
    GFX: 2x nvidia 8800 gt