Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 11. februar 2004, 23:49

Hey..

en af mine venner har giga problemmer med sin comp.. Hver gang han spiller Pirates of the Caribbean, så crasher hans computer. Han kan spille ca 15 min og så genstarter den.

Et andet problem er at den HVER ENESTE gang, den starter op vil den køre scandisk på hans F: drev, som er hans spil drev.

Nogen der kan hjælpe?

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

2

onsdag, 11. februar 2004, 23:54

Rebooter den kun når han spiller Pirates of the Caribbean? eller er det bare generalt?

Shuttle SN85G4V2 | AMD 64 3200+ | 1024mb Corsair pc4000 Pro | Audigy 2 ZS | POV Geforce 6800 GT

3

onsdag, 11. februar 2004, 23:58

Citeret

Oprindeligt indlæg af eLg-
Rebooter den kun når han spiller Pirates of the Caribbean? eller er det bare generalt?

Det er kun det spil... Det er virkelig mærkeligt..

4

torsdag, 12. februar 2004, 01:21

Ja, det er godt nok pænt mærkeligt...

Har i prøvet install//uninstall...

Derefter ville jeg nok kigge mig omkring efter nogle nyere grafikkort drivere. Evt kigge på nogle ældre hvis man har de nyeste liggende.

5

torsdag, 12. februar 2004, 09:07

Citeret

Oprindeligt indlæg af Lyx0r
Ja, det er godt nok pænt mærkeligt...

Har i prøvet install//uninstall...

Derefter ville jeg nok kigge mig omkring efter nogle nyere grafikkort drivere. Evt kigge på nogle ældre hvis man har de nyeste liggende.

det kan være det hjælper.. men det er næsten frisk installeret og der var ingen fejl i installationen..

6

torsdag, 12. februar 2004, 09:28

Citeret

Oprindeligt indlæg af OriGiN
Hey..

en af mine venner har giga problemmer med sin comp.. Hver gang han spiller Pirates of the Caribbean, så crasher hans computer. Han kan spille ca 15 min og så genstarter den.

Et andet problem er at den HVER ENESTE gang, den starter op vil den køre scandisk på hans F: drev, som er hans spil drev.

Nogen der kan hjælpe?

jeg har haft et lignende problem, det var godt nok i "GTA vice city" men min pc gik også konstant ned, i mit tilfælle var det BAD_POOL_CALLER fejl eller sårn noget....

er det "win XP"?

7

torsdag, 12. februar 2004, 09:29

Citeret

Oprindeligt indlæg af ShakaleN

Citeret

Oprindeligt indlæg af OriGiN
Hey..

Nogen der kan hjælpe?

jeg har haft et lignende problem, det var godt nok i "GTA vice city" men min pc gik også konstant ned, i mit tilfælle var det BAD_POOL_CALLER fejl eller sårn noget....

er det "win XP"?

Ja det er det... XP Pro ..

8

torsdag, 12. februar 2004, 09:30

så prøv at gå ind i "control panel/performance and maintenance/system/advanced/startup and recovery" og "un check" automatically restart...og næste gang den "går ned/rebooter" kommer der en blåskræm, prøv at se hva der står..

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "ShakaleN" (12.02.2004, 09:34)

9

torsdag, 12. februar 2004, 09:40

ellers er det måske gfx der bliver for varmt hvis det er krævende.

Har engang haft samme problem, det skyldtes mit gfx sad en halv millimeter skævt i AGP så derfor fik blæseren ik strøm. Det resulterede godt nok kun i at den frøs billedet, men måske... -det er da værd at tjecke ;)

10

torsdag, 12. februar 2004, 09:45

Citeret

Oprindeligt indlæg af rusH
ellers er det måske gfx der bliver for varmt hvis det er krævende.

Har engang haft samme problem, det skyldtes mit gfx sad en halv millimeter skævt i AGP så derfor fik blæseren ik strøm. Det resulterede godt nok kun i at den frøs billedet, men måske... -det er da værd at tjecke ;)

true ;) det kan være 1000 forskelling ting :rolleyes:

11

torsdag, 12. februar 2004, 10:57

Mit gæt, (og det er kun et gæt :D ) er at hvis den vil starte scandisk op hver gang så er der måske noget galt på den del af harddisken som spillet ligger på.

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
Intel 320 128Gb SSD
2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
My flickr

12

torsdag, 12. februar 2004, 11:20

Ja, for hvis spillet ligger på nogle "bad sectors" kører den jo scandisk hver gang for at udbedre fejlen! Har han mulighed for at låne en harddisk af dig eller en i kender?

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

13

torsdag, 12. februar 2004, 11:52

Vil jeg jo også mene det kunne være disken når den nu brokker sig over dette.

Lad den kører den scandisk og ja det kan godt være det tager 10-30 min men lad den kører så kan det være problemerne bliver løst.

Har haft filer jeg slet ikke kunne flytte eller kopiere eller noget da scandisk fik lov at kører færdig var problemet løst.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

14

torsdag, 12. februar 2004, 12:34

Det virker nu :D Det var bare hans graffik driver der skulle opdateres :) mange tak for hjælpen..

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.