Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

torsdag, 12. februar 2004, 00:29

Citeret

Oprindeligt indlæg af Zigiro
enig det man har skal udnyttes til det er så træt at det ikke engang kan kører 7kabale :))

well, min fars gamle IBM 300 mhz ibm kunne ikke køre napoleon, og den tog 15 mins at starte op lige efter en formatering. jeg prøvede med flere ram og en større og hurtigere hdd, men lige lidt hjalp det. selv en ny cpu, der var 150 mhz hurtigere ville stadig ikke. :P set det var tider da man fik 1500 kr for den maskine! :P :)

/FlexQ

22

torsdag, 12. februar 2004, 01:16

Nøøj, det er hårdt at sidde og vente på at vi får noget ordentlig action i den her verden...

Jeg besluttede mig for 1-2 måneder siden for at jeg ikke ville opgradere før vi har BTX, PCI-Xpress, 1066MHz prescott, samt hvad der ellers følger med at godter - DDR2 forhåbentlig...

Men så skal der fanme også købes overkill!! :dance:

Damn der er sq længe til ;(

23

torsdag, 12. februar 2004, 01:28

det er da rimelig ok det du har nu da! :P :)

24

torsdag, 12. februar 2004, 01:50

jeg vil ihf. beholde min så lang tid som muligt, det vil sq da være for fedt at sidde tilbage med en gammel spand, mens andre betaler dyre domme for det nyeste crap igen og igen... :clap:

min sidste skiftede eg faktisk kun ud, fordi den til sidst var så slidt og havde været igennem så meget, det er jo også et par år siden...*suk* det var dengang man var ung og naiv, og hvor folkeskole-eksamen og knallerter var det aktuelle man henledte tankerne på............................

:ban: :))

25

torsdag, 12. februar 2004, 01:58

Har det på fuldstændig samme måde som jer når det gælder opgradering -- venter også først til pci-express, btx osv kommer rigtig igang! Glæder mig stadig til hva ATI har af modsvar til Nvidias projekter! :))

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

26

torsdag, 12. februar 2004, 02:19

Citeret

Oprindeligt indlæg af FlexQ
det er da rimelig ok det du har nu da! :P :)

Ja, det er sq en dejlig klang i mine ører når folk siger sådan :)

27

torsdag, 12. februar 2004, 02:22

... Men faktum er at om 3-4 måneder så krydser mit system sine 2 år, hvilket jo godt nok lyder af rigtig meget, men som det ser ud nu, med halvandet år på bagen kan det følge med langt de fleste andre nye systemer. Der er jo ikke ret langt fra min og til en 2.8 eller 3.0 for den sags skyld...

Jeg synes jeg har gjort et ekstremt godt køb dengang, og tvivler på at det kan gøres ligeså godt næste gang, men man har vel lov at håbe :)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.