Høretelefoner, Bedst til prisen ?

  • hej tweaker's xD


    jeg har fornyligt smadret det ene side af mine super billige kopi earplugs fra kina xD
    så nu vil jeg gerne have noget nyt, men denne gang noget af en højere kvalitet. jeg ville være meget glad hvis i kunne hjælpe mig på vej.


    hvis jeg sådan hurtigt skal udspecificere hva jeg leder efter så ser det Ca. sådan ud:


    Earplugs eller hørebøffer(ikk de helt store)
    Fedt design.
    lyden må gerne være af høj kvalitet, foretrækker dyb bass men gerne stadig med detaljeret lyd.
    prisen skal være lige fra 200 - 400 plus minus lidt :)


    jeg har selv kigget lidt og er kommet frem til - Jays a JAYS Three til 340 kr inkl. forsendelse.
    http://www.pricerunner.dk/pi/9…a-JAYS-Three-Produkt-Info


    hva siger i ?

  • Altså dyb bas og detaljeret lyd er jo svært at få med mindre du køber nogle ordentlige bøffer - i hvert fald efter min mening.


    Men eller Sennheiser earplugs: http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=647265


    Godt nok lidt dyrere - men ellers har de også nogle billigere versioner - har heller ikke søgt efter billigere sider.

  • ja undskyld mente det mere som de ting jeg fortrækker. og så ment som hvilke af denne type er bedst indefor pris rammen.. men ellers tak :) de er dog lidt for dyre til mig ;)

  • Efter at have læst anmeldelser af diverse hovedtelefoner på nettet købte jeg i går Sennheiser PX 200-II.


    Mine krav var at de skulle have god lyd, være behagelige at have på, rimelig kompakte, nogenlunde diskrete, ikke earplugs.


    Indtil videre lever de op til alle kravene. Jeg har selvfølgelig ikke haft dem så længe, men lydkvaliteten er ret god i forhold til hvad jeg tidligere har prøvet. Indtil videre har jeg brugt dem i 4-5 timer. De er selvfølgelig ikke spillet helt til endnu, men lige fra starten har jeg været overrasket med hensyn til lyden.


    En stor fordel i mine øjne er at kablet kun går op til den ene kop. Det betyder at de ikke kilder på kinden som de ofte gør når kablerne samles under hagen. Desuden filtrer de ikke så meget sammen når det bare er et kabel hele vejen.


    Hvis du har mulighed for det kan du da tage ind forbi Hi-Fi klubben og prøve dem (og andre de har). Jeg købte mine hos Hi-Fi klubben i Vejle. Det var første gang jeg har handlet hos Hi-Fi klubben, men det er ikke sidste.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • må indrømme jeg ikk er så meget for designet, desvære jeg tror også jeg leder efter nogle som ikk er fra de helt store mærker da de holder prisen i vejret og de mindre mærke er billigere med nærmest samme kvallitet. :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af AffenKatzen
    Disse fra Hifiklubben er faktisk også overraskende gode til prisen, især når du nu lægger vægt på bass.


    Edit: Men du kan jo bare prøve at tage ned i Hifiklubben og så høre de forskellige muligheder.


    Jeg har også haft dem før, og til prisen er de super! Lige nu bruger jeg et par Sony MDR-EX75, og de er godt nok dejlige! Man kan slet ikke mærke man har dem i, de er forholdsvis billige, de har rigtig god lyd (og bas) og sidst men ikke mindst er de holdbare!
    Har nok haft dem et års tid snart, hvilket er en suveræn rekord for mig. :) Dem jeg køber plejer at holde 6 måneder maks (er ikke så godt til at passe på dem).

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • Hvad ligger du for øvrigt i "Fedt design"? Det er temmelig individuelt. Nogle vil have dem minimalistisk og hos andre skal de have et mere "poppet" design.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • ja som du siger er det meget individuelt. jeg kan nok ikk helt forklare hvad jeg syntes er fedt. men vil da prøve, kan bedste lide hvis ørebøfferne er sådan flade, så de ikk ligner man har tenisbolde på ørene. generelt må det gerne være småt men det skal designes så det lover mere end det er, altså gerne pralende dog uden vildt mange pang farver. og metal er næsten altid fedt.


    hvis vi snakker in-ear så må de gerne være i pang farver

  • Når jeg har skulle købe hovedtelefoner har jeg brugt denne tråd til at søge lidt info: http://www.head-fi.org/t/47856…tio-teknine-added-9-01-11


    De fleste vare er til at finde på ebay enten den tyske eller engleske. Der er dog mange flere på den amerikanske, men der kommer told og meget fragt på.


    Jeg er endt ud med at købe Brainwavz M2 som jeg har nu. Tidligere havde jeg Visang R02, men mistede dem. Jeg tænkte jeg ville ofre lidt mere og købte M2'erne, men jeg synes det er et meget lille løft ift. pris imo. Men jeg synes begge er rigtigt gode.


    Men ja det er bare et lille tip at kigge derinde. Det er lidt et sats at finde nogle der passer til lige ens egen stil.

    Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

    Rettet en gang, sidst af KreaTive ().

  • Det er vist rét individuelt ting - personligt "forbruger" jeg et par iPod earplugs om året. Det skál desværre være iPod plugs da de har den der Næste Track knap på mikrofonen - ét par om året da de mister effekten med tiden. Det sidste par jeg udskiftede kunne spille halvt så højt som de helt nye jeg købte...typisk ;(

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Det er vist rét individuelt ting - personligt "forbruger" jeg et par iPod earplugs om året. Det skál desværre være iPod plugs da de har den der Næste Track knap på mikrofonen - ét par om året da de mister effekten med tiden. Det sidste par jeg udskiftede kunne spille halvt så højt som de helt nye jeg købte...typisk ;(


    Du skal bare modificere dem lidt; klip ledningen over og lod et bedre par høretelefoner på efter fjernbetjeningen. :) høh høh. Men jeg kan virkelig ikke tage de originale iPod earplugs.. Får fysisk ondt der hvor de sidder.


    Så det er meget individuelt, ja. :)

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • Jeg er helt enig - de er ikke jordens bedste form. Men hvad kan man gøre hvis man vil have et par "billige" iPod plugs? hehe :))

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af xdream
    Det bedste til prisen må være disse:
    http://www.thomann.de/dk/superlux_hd_381.htm


    De har måske ikke det fedeste design, men prøv at søge lidt efter anmeldelser af dem ;)


    Wow.. De får godt nok nogle gode anmeldelser!


    http://www.head-fi.org/t/49305…s-mini-review-comparisons


    Dem skal jeg vist prøve, når mine nuværende dør. :) De slår Shure SE530 i lyd? Imponerende.

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB