Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 11. februar 2004, 13:29

hey jeg har lige købt denne her skærm ( http://m-e.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=4881 ) men kan ikke forstår horfor jeg ikke kan køre mere end 85hz i Windows :( ( 1024x768 ) har inst. den driver der fuldte med nogen der kan hjælpe....

Battlefield 1 - because i'm worth it

2

onsdag, 11. februar 2004, 17:51

kan det ikke evt. hjælpe at sætte opløsningen op?

3

onsdag, 11. februar 2004, 18:13

Du burde kunne se hvilke modes inkl. refreshrates, den kan køre med, ved at gå ind i egenskaber for skærmen og vælge avancerede indstilllinger. Der er sikkert nogle indstillinger der, du kan ændre på, så den kan køre de 85 hz, såfremt den understøtter det. Min ældtusse gamle skærm kan køre 120 hz i den opløsning du nævner. 8)

4

onsdag, 11. februar 2004, 18:15

Jeg mener ikke at windows kan sætte den højere op når du har ati, men at du skal bruge ati's eget control panel til at ændre det.
På geforce kortne er det nok at bare indstallere de driver der følger med, og så få windows til at vælge optimal.

Core 2 Duo E6600 | Asus P5B Deluxe | Corsair TWIN2X2048-6400C4 | 1 x WD150 & 2 x WD740 Raid 0 | Soundblaser X-Fi Fatal1ty | Inno3D Geforce 8800GT

5

onsdag, 11. februar 2004, 20:29

Du kan hente nogle små programmer til at sætte hz med.

Tror faktisk de begge to ligger under download sektion på tweak.dk

refresh lock eller noget i den stil.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

6

onsdag, 11. februar 2004, 20:45

fjern fluebenet i vis tilstande der ikke kan vises korekt

har du prøvet det ?(

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12475&sid=[/IMG]

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.