Problemer med Logitech Z-5500

  • Hej Tweak:)


    Jeg har et STORT problem med mit logitech z-5500!
    Problemet er at, jeg kun kan få lyd af ud af subwoofer og mine to front højtalere :S(Dette gælder kun for ingame og musik)
    Men når jeg går ind og tester lyden i sound/playback/properties/supported formats, og laver en lyd test der(DTS Audio og Dolby Digital), så kommer der lyd alle steder fra?:S


    Hvad er der lige, der er galt?
    Det skal siges, at lyden har virker i et år nu, men her til morges var det fucked :S


    Håber at nogen kan hjælpe mig :S


    mvh. Kristian Gyde

  • Jeg har hentet den nyeste driver, har testet mit system på en anden pc :(
    Og sikringen bagpå er heller ikke gået/sprunget.
    Kan det tænkes at der er gået en udgang bag på?

  • Det lyder meget usansynligt. Det lyder mere som noget software - noget driver/software som styrer lyden, som går ind og blokere for "surrounddelen". Dine front og sub virker jo fint. Det er jo kun center og baghøjtalerne der er gået i baglås.

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gaming-king
    Det lyder meget usansynligt. Det lyder mere som noget software - noget driver/software som styrer lyden, som går ind og blokere for "surrounddelen". Dine front og sub virker jo fint. Det er jo kun center og baghøjtalerne der er gået i baglås.



    Hvor kan man gå ind og ændre på sådan noget?

  • Hvilken "effekt" kører dit system på? Ved mit eget er sat til 6 ch direct. også så sidder der tre analog kabler ind i mit lydkort.

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gaming-king
    Hvilken "effekt" kører dit system på? Ved mit eget er sat til 6 ch direct. også så sidder der tre analog kabler ind i mit lydkort.


    jamen for at jeg kan få min center til at virke, skal jeg enten bruge PLII Movie eller PLII Music.
    Og mit kører over optisk input(Spdif)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gaming-king
    Hvilken "effekt" kører dit system på? Ved mit eget er sat til 6 ch direct. også så sidder der tre analog kabler ind i mit lydkort.


    Jeg har prøvet at lave det på samme måde som dig, men jeg har stadig de samme problemer :(