Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 10. februar 2004, 22:52

Jeg har brug for en printer til normal print, samt lidt print fra digitalt kamera.

Har forestillet mig kr. 1.000,- til kr. 1.500,-....

Findes der noget i den prisklasse, er skal vi højere op??? (skal ikke bruges særlig ofte)

Nogle gode erfaringer alle I gæve TWEAK'ere kan dele???? :]

Bærbar:
Processor: Intel Core i7-720QM 4x1,60GHz (Turbo 2.80GHz) 6MB cache
Ram: Kingston 4GB DDR3-1066 RAM DualChannel
Harddisk: 500GB harddisk S-ATA 2,5" Fluid
Grafik: ATI HD5650 1GB GDDR3 dedikeret RAM (DirectX 11)
Skærm: 15.6” FullHD-LED Glare panel 1920x1080
Drev: Blue Ray - Combo

2

tirsdag, 10. februar 2004, 23:15

Jeg har lige fået en Z55 gratis som jeg bruger indtil der ikke er mere blæk, den er da meget god... :)

Der er en der hedder Z56 (vist nok) som kører som netværksprinter, det virker sq meget sejt. Den koster kun 800-900. (offline) den er dyrere på nettet...

Ellers kan jeg ikke sige det helt store, patroner er som altid røvdyre. Jeg kigger på laserprinter for tiden da det er meget billigere for patroner, Brother 1430 mener jeg den hedder, den har USB og står i 1500,- og skulle være rigtig god, men det duer ikke rigtig til digicam når der ikke er farver...

3

tirsdag, 10. februar 2004, 23:18

Man kan fx. få en et helt udemærkede HP DESKJET til under 1000 kr.... Ingen problemer der.

4

onsdag, 11. februar 2004, 12:48

Rabattens konklusion:

Printer til digitalkameraer
Har du et digitalkamera, så kan du også få brug for at printe dine billeder ud.
Det kan du gøre på flere måder. Blandt andet via Internettet, din fotohandler eller ved at købe en printer.
Vælger du at købe en printer, så mener ekspert Thomas Nykrog at man kan komme langt med en printer til omkring 1000 kroner. For eksempel en Canon I 560, som vi fandt til 1122 kr på http://www.edbpriser.dk/default.asp
Hos Computercity koster den samme printer 1299 kr.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.