Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 10. februar 2004, 20:32

er der nogen der ved hvordan man tager backups af sine dvd film? jeg har en dvd brænder men hvis jeg fx vil tage en backup af zoolander som fylder 6.80Gb hvordan skal jeg så få brændt den over på en 4.7Gb disc som er det højeste man kan få?? :boxed:

Fat?

2

tirsdag, 10. februar 2004, 21:36

Novra du tog fat på et stort emne der :D

men der er et godt værktøj som jg selv bruger når jeg skal kopiere mine org skiver

Forklarer lige i store træk..
først smider man alle filerne ned på hd'en. kan gøres med et program som f.eks DVDdecrypter. google er din ven

derefter ripper du noget lyd væk og nedsætter kvaliteten af billedet.

Men... jeg vil sige.. google og doom9.org vil blive gode venner :D

Meeen. der er også en anden mulighed, og det er P2P-programmer.
Jeg mener, og kun mener at det er lovligt at downloade en rippet version fra internettet når man bare selv har orginalen.. men jeg ved det ikke, så du skal tjekke op på det først!.
de rips du kan downloade, de er med forbeholdt meny og alle subs og 1 lydsor.. men alle extras er rippet væk, for at bevare den bedste kvalitet på en film. dette er helt klart at foretrække end at rippe selv.. og nej, du kan ikke selv fjerne extras. det er uhyggeligt svært. Har rodet lidt med det, men opgav ret hurtigt.

En af mine kammis kører en DC-Hub.. men giv mig en PM, så skal jeg se om jeg kan få dig regristreret hvis du har lyst. der er nogle regler, men dem kan jeg fortælle dig i en PM..

takker.
/Out Blackie

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Blackie" (10.02.2004, 21:39)

3

tirsdag, 10. februar 2004, 23:34

Brug CloneDVD fra Elby (www.elby.ch) det er lovligt!
SKal du uden om beskyttelsen på skiven så brug AnyDVD fra Slysoft (www.slysoft.com).
Det er et søsterselskab i den ik så lovlydige del af verdenen :evil:

4

tirsdag, 10. februar 2004, 23:39

Citeret

Oprindeligt indlæg af Blackie
Jeg mener, og kun mener at det er lovligt at downloade en rippet version fra internettet når man bare selv har orginalen.. men jeg ved det ikke, så du skal tjekke op på det først!.
de rips du kan downloade, de er med forbeholdt meny og alle subs og 1 lydsor.. men alle extras er rippet væk, for at bevare den bedste kvalitet på en film. dette er helt klart at foretrække end at rippe selv.. og nej, du kan ikke selv fjerne extras. det er uhyggeligt svært. Har rodet lidt med det, men opgav ret hurtigt.

Nope ikke lovligt - selv hvis du har købt filmen må du ikke hente et rip eller eller dvd iso. Dette er stadigvæk ulovligt

Citeret

En af mine kammis kører en DC-Hub.. men giv mig en PM, så skal jeg se om jeg kan få dig regristreret hvis du har lyst. der er nogle regler, men dem kan jeg fortælle dig i en PM..

takker.
/Out Blackie

Uheldig kommentar at komme med.....

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

5

onsdag, 11. februar 2004, 00:45

Citeret

Oprindeligt indlæg af dkwolf

Citeret

Nope ikke lovligt - selv hvis du har købt filmen må du ikke hente et rip eller eller dvd iso. Dette er stadigvæk ulovligt

Citeret

takker.
/Out Blackie

Uheldig kommentar at komme med.....

Hehe.. måske :P
men nu vidste jeg selvfølelig ikke at det var ulovligt, såå..
selvfølelig vil jeg ikke reklamere med noget der er ulovligt. sleme slemme mig
Take care :D
/Out Blackie

7

torsdag, 12. februar 2004, 00:47

Citeret

Oprindeligt indlæg af The_Unforgiven
DvdShrink og Nero , så kører det.

The_Unforgiven

har ikke nero i fuld version og der skal bestemt software til hver cd og dvd brænder. man kan ikke bare ta en nero cd og bruge den medmindre det er den fulde version som koster 600-900 kroner...

Fat?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.