Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 31. januar 2003, 12:35

Jeg står og skal have nogle nye højtalere fordi jeg syntes de gamle Targa-højtalere jeg har er begyndt at summe. Hvorfor ved jeg ikke, men de er 5 år gamle så de er sgu nok ved at være slidt op. *G*

Jeg har kigget på Logitech SoundMan Z-340 2.1 som jeg syntes giver en rigtig god lyd. Min fætter har sådan et sæt så jeg har nydt at sidde ved hans maskine da lyden er klart bedre end min. *G*

Hvad syntes i ?

Det skal nemlig kun være 2 højtalere og 1 Sub... Mere har jeg ikke brug for eller lyst til.

Logitech SoundMan Z-340 2.1 Spec :

Type: 3 Speakers (1 Subwoofer/2 Satellites)
Output: 33W RMS
Frequency: 35-20.000Hz
Controls: Power switch, volume & Bass

Systemet leverer 33 watt RMS, 20 watt fra subwooferen og 6,5 watt fra hver satellithøjtaler
Subwooferens resonansbund er den dobbelte af tilsvarende systemers
Diskant og mellemtoneområdet gengives objektivt uden forvrængning

2

fredag, 31. januar 2003, 12:45

hvad skal du give for dem?

3

fredag, 31. januar 2003, 12:49

Citeret

Originally posted by miniebbe
hvad skal du give for dem?

Cirka 400 kr. Fair pris syntes jeg. :P

5

fredag, 31. januar 2003, 12:56

Citeret

enig...

:P Regner også med at det bliver dem. :P

6

fredag, 31. januar 2003, 12:58

er du gamer eller hvad bruger du primært din computer til?

7

fredag, 31. januar 2003, 13:00

har du splintercell?

8

fredag, 31. januar 2003, 13:01

Citeret

er du gamer eller hvad bruger du primært din computer til?

Jeg bruger min computer mest til film og musik. Det er ikke så tit jeg spiller, men jeg har dog næsten alle de nyeste spil liggende så jeg har muligheden for at spille når humøret er til det. :P

9

fredag, 31. januar 2003, 13:08

Godt valg. Har dem selv, og de gir en mega god bass i forhold til f. eks. min vens Creative 2100 2.1...

En ting du skal være opmærksom på er at alle ledninger bliver samlet i den højre satellit, og ikke i subben som på de fleste andre. Desude kan man heller ikke skille de to satelliter ad, da ledningen imellem dem, ikke kan tages ud..

Men et rigtig godt 2.1 system, til en fair pris :D

10

fredag, 31. januar 2003, 13:13

Citeret

Originally posted by AtoM!C
Godt valg. Har dem selv, og de gir en mega god bass i forhold til f. eks. min vens Creative 2100 2.1...

En ting du skal være opmærksom på er at alle ledninger bliver samlet i den højre satellit, og ikke i subben som på de fleste andre. Desude kan man heller ikke skille de to satelliter ad, da ledningen imellem dem, ikke kan tages ud..

Men et rigtig godt 2.1 system, til en fair pris :D

Okey. Rart at se at vi er enige. Jeg er også blevet lun på systemet efter at jeg har siddet lidt foran min fætters PC. :P

11

fredag, 31. januar 2003, 14:18

Har du din comp i samme rum, som dit anlæg? Hvis ja, ville jeg da investere i et jack->phono kabel istedet. :D

12

fredag, 31. januar 2003, 14:33

Citeret

Originally posted by Torque_79
Har du din comp i samme rum, som dit anlæg? Hvis ja, ville jeg da investere i et jack->phono kabel istedet. :D

Ja, det har jeg og jeg har også tilslutte min Computer til mit anlæg, men da mit anlæg er et 1600 watts Surround sounds anlæg så syntes jeg ikke lige det er passende til når jeg sidder ved computeren. Slet ikke hvis jeg spiller. Det er for meget af det gode. *G*

Jeg skal have nogle nye computerhøjtalere som kan "smide" god lyd i ansigtet på mig. :P

13

fredag, 31. januar 2003, 15:05

de er gode en af mine venner har dem :D

14

lørdag, 1. februar 2003, 11:02

Citeret

Originally posted by GrillRotten

Citeret

Ja, det har jeg og jeg har også tilslutte min Computer til mit anlæg, men da mit anlæg er et 1600 watts Surround sounds anlæg så syntes jeg ikke lige det er passende til når jeg sidder ved computeren. Slet ikke hvis jeg spiller. Det er for meget af det gode. *G*

Jeg skal have nogle nye computerhøjtalere som kan "smide" god lyd i ansigtet på mig. :P

Der er jo ingen, der har påstået at du absolut behøver at fyre anlægget op på fuld amp. Jeg bruger selv mit anlæg til pc'en, og lyden er kanon - da jeg har 5.1 udgange på pc'en. Jeg er dog aldrig blevet konfronteret med et "rigtig" pc-højttalersæt. Kun de fimsede højttalere, man får smidt i nakken når man køber en ny pc. Så måske er et sæt som du har gang i der, et bedre alternativ.

15

lørdag, 1. februar 2003, 11:38

Citeret

Originally posted by GrillRotten

Citeret

jeg har også mit anlæg til, og kører 5,1 lyd

mit anlæg er et NAD STEREOPHONIC 3080 med 2 stk. KEF uni-Q gulv højtaler og 2stk. ENERGY højttaler og alt det kører front højtaler :D :D

som center har jeg en JWS og som bag højttaler er der 2 gamle LENCON MX-1578 computer højttaler :D

Seneste tests og artikler

0

ASRock X99X Fatal1ty Killer vs. X99 Extreme6

Så er tiden endnu engang komme
Læs Mere

0

Razer Blackwidow Ultimate Chroma

Det er en god tid at være hard
Læs Mere

0

Antec ISK600M - Microtower

Hvis du ikke er til de store k
Læs Mere

0

Sandberg USB 3.0 SATA Docking Station

Sandberg har denne gang sendt
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Playstation 4 salget runder 14 millioner

Sony fortæller at deres Playst
Læs Mere

0

Apple iOS 8.1.1 viser flere forbedringer

Med lanceringen af iOS 8 kom A
Læs Mere

0

Android Lollipop kom ikke til HTC One M7 og M7 Google Pley Edition

Mo Versi, chef for Product Man
Læs Mere

0

Acer er klar med ny 27 tommer G-Sync gamer skærm

Acer har lanceret en ny 27 tom
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.