ipad 2 fra Thailand

  • Jeg ved ikke noget om hvorvidt den kan bruges herhjemme, men hvis du køber i Thailinad skal du være MEGET opmærksom på om det faktisk er en iPad du får smidt penge efter og ikke en knock-off der ligner.


    /ask

  • Hvis den ikke er simlåst burde der ikke være noget problem i at tage en med hjem.
    Alle versioner har alle sprog.
    Men husk og pak den ud, så det ikke ligner en du har købt, for så kan du blive
    taget i tolden med den.


    Men ellers som jacobask siger, pas på.
    Der er mange kopivare derude.


    Havde en kammi der købte en iPhone 4 med hjem fra Thailand,
    som gave til hans kæreste.


    Den kørte et eller andet linux java halløj, og var PISSE langsom. :T


    Mindede lidt om denne her:
    http://www.youtube.com/watch?v=s453MoRSdrA



  • Der må jo være en reel Apple butik der nede også. :P og hvordan ved jeg om den er simlåst??

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog



    Der må jo være en reel Apple butik der nede også. :P og hvordan ved jeg om den er simlåst??


    I Kina kopier de hele Apple-butikker (og andre mærker også). Om det står helt så galt til i Thailand tror jeg ikke, men pas på alligevel. Derudover er det ikke sikkert der er det store at spare på elektronik. Da jeg var i Thailand var danske og Thailandske priser næsten ens på det meste, men det var tilbage i 2001 så det kan have ændret sig selv om jeg ikke tror det.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna


    I Kina kopier de hele Apple-butikker (og andre mærker også). Om det står helt så galt til i Thailand tror jeg ikke, men pas på alligevel. Derudover er det ikke sikkert der er det store at spare på elektronik. Da jeg var i Thailand var danske og Thailandske priser næsten ens på det meste, men det var tilbage i 2001 så det kan have ændret sig selv om jeg ikke tror det.


    Anders


    prisen er 1-2000 kr.. at spare.. Men jeg tager ikke chancen, så jeg køber den i dk..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog


    prisen er 1-2000 kr.. at spare.. Men jeg tager ikke chancen, så jeg køber den i dk..


    :9xo


    Så får du jo os lov til at betale lidt moms til det danske skattesystem. Tak for det, så får vi andre nemlig os noget ud af det :9xo (Ikke ironisk)

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gaming-king


    :9xo


    Så får du jo os lov til at betale lidt moms til det danske skattesystem. Tak for det, så får vi andre nemlig os noget ud af det :9xo (Ikke ironisk)


    det var nu ikke det var i tankerne ;) Det ser jeg næppe som en fordel i hvert fald...
    Men det er lige gyldigt nu, da jeg køber den i dk..