Dødt Micro-SD kort !

  • Hey Tweak..


    Nogle som har en idé til hvordan jeg kan redde data på et Micro SD kort ? Her den anden dag stoppede kortet pludselig med at virke.. Til at starte med registrerede min computer ikke engang at kortet var sat i men nu vil det pludselig godt, dog siger den at det skal formatteres..


    Jeg har jo selvfølgelig ikke taget backup af kortet og har nogle vigtige ting derpå jeg gerne vil have ud ..


    Har prøvet programmet Recuva, men den siger efter jeg trykker start: "Kan ikke læse boot sektor"


    Har i andre forslag?

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

    Rettet en gang, sidst af FonZi ().

  • Du skal have fat i "get data back". Det er stort set det eneste der virker, det er dog ikke gratis, men du kan med en gratis prøve se om det kan finde dine filer.


    /ask

  • har selv en Kingston 8gb USB pen med nogenlunde samme fejl, den siger jeg ka formatter den når man så trykker ja så, siger windows den ik kan, så den er nok bare ubrug.


    men hvis du ik ka redde dataene på dit kort, så se om du ka formatter den vil den ik det ja så er der ik andet at gøre end at købe ny.

  • +1 på GetDataBack. Det plejer at klare ærterne, med mindre hele skidtet fysisk er brændt af.

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra