Fejl med pc når jeg starter op.

  • Hej Tweak.


    Håber i kan hjælpe, havde min pc tændt her i morges ved 9 tiden slukket den så ca kl 10. og så nu 4 timer efter kom jeg hjem og prøver at tænde min pc.


    Hmm ligner det går fint der kommer bios skærm og den kommer med windows logo. den logger ind på min bruger, det er så der problemet opstår.


    Det ligner bare den loader og loader på skrivebordet men intet sker, man kan ikke trykke på start linjen eller komme i jobliste eller noget som helst kun flytte musen.


    Synes det er ret underligt da det virker tidligere i dag og da ikke rigtigt noget er blevet ændret. Nogle der kender til problemet og evt har en fix.


    Har prøvet at genstarte for at se om det bare var en lille fejl, men samme problem...


    Håber i kan hjælpe.



    (har et formula IV med en 1090t. Og kører windows 7)

  • Kan du boote i fejlsikret tilstand?


    Hvis det er muligt kan du prøve at fjerne gfx driver eller evt. lave systemgendannelse.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Hej Renegger


    Jeg kunne godt starte i safe mode, så brugte systemgendannelse.


    Alt ser ud til at virke nu. (: Computere er squ noget underligt noget nogle gange.


    Og mange tak for den hurtige hjælp.

  • Det kan nemt lave ravage med softwaren ;)


    Du kan evt. Scanne igennem med Ccleaner og rense ud i registry. En anden god ide er at scanne med malwarebytes og dit foretrukne antivirus-program.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • synes bare ikke rigtigt jeg havde installeret noget software siden her i morges der kunne lave ravage i det.


    Men har lige kørt ccleaner et program jeg kører ret ofte. og lige rodet i msconfig på at se om der er nogle startop problemer der kan være skyld i noget. fx står der stadig ASUS turboV i start op. men det program har jeg slettet. så det har jeg fjernet flueben på.