100% CPU brug ved BFBC2

  • Hej. I går spillede jeg BFBC2 på min stationære computer, men det begyndte at lagge utroligt meget hvilket det ikke gør normalt da grafikken allerede står på det laveste. Jeg så så at 100% af CPU'en blev brugt ifølge joblisten. Hvis jeg skal undgå lag i fremtiden i det spil er jeg så tvunget til at købe en ny CPU -> dermed også nyt bundkort og nyt grafikkort fordi jeg også vil spile BF3 til den tid?

    MSI Z87-G43 GAMING (MS7816) NVIDIA GeForce GTX 760
    Intel Core i5-4670k (3,4 GHz) 8 GB RAM
    Samsung SSD 840 EVO 250 GB Samsung SpinPoint F1 Desktop 750GB 32MB 7200 RPM

  • Hvis din pc er den i signatur, så har dit grafikkort ikke ligefrem nemt ved at klare spillene. Ydermere er BC2 (og nok også BF3) vilde med quad-cores, så sådan en vil jeg anbefale dig. Hvis du kan få fat i en brugt q6600, så slipper du for at skifte bundkortet ud.


    Prøv om ikke du kan nøjes med at skifte dit grafikkort ud, da dette burde være nok til at klare BC2. Dette kan også bruges igen, hvis du vælger at skifte resten ud.


    Skifter du bundkort og CPU, så skal du regne med at din strømforsyning og dine ram også skal skiftes.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Jeg tror jeg købet et kraftigt grafikkort og ser om det kan klare ærterne ellers må jeg jo købe en ny computer :p

    MSI Z87-G43 GAMING (MS7816) NVIDIA GeForce GTX 760
    Intel Core i5-4670k (3,4 GHz) 8 GB RAM
    Samsung SSD 840 EVO 250 GB Samsung SpinPoint F1 Desktop 750GB 32MB 7200 RPM

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af lga1993
    Jeg tror jeg købet et kraftigt grafikkort og ser om det kan klare ærterne ellers må jeg jo købe en ny computer :p


    Lyder fornuftigt, bemærk at du sandsynligvis også skal købe en bedre strømforsyning, nu hvor du er i gang med det.

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.