BILKA Bærbar tilbud

  • Goddag, jeg har brug for en kyndig person til at sige mig om dette er et godt tilbud


    jeg bruger den som multimedieplatform, dvs film plus musik, og så spiller jeg spil på den, så den skal helst kunne trække nye spil evt os være klar til BF3 :)


    http://www.bilka.dk/Elektronik…30%28Purchase_Other_DS%29


    og til de dovne


  • Synes da ikke det er vildt billigt.. Men det er stadig en ganske okay pris. Det jeg studser over, som det modellen med de specifikationer plejer at have, er Blu-ray afspiller..


    Det du betaler for, er en stor CPU, som du næppe har ret meget brug for (i forhold til hvad der ellers findes, og hvad det koster), og så de 12GB RAM, som du næppe os kommer til at bruge..


    Maskinen kan erhverves billigere, hvis du dog er villig til at gå ned i mængden af RAM og CPU-kræft.. Så, hvis du sag og lavede noget der var virke CPU og RAM krævende, så var det et ganske udmærket tilbud, men til spil og multimedie, der tror jeg godt du kunne spare nogle penge og købe noget mindre..


    Men hvis du vil have noget RAM og CPU, så er det et godt tilbud :9xo

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Er du sikker på at det er en slæbbar du vil købe? Har selv en 17,3 tommers maskine, som maks kører en time på batteri i Windows 7 uden programmer. Disse store bærbare er absolut ikke bygget til at blive brugt på farten, men rettere at kunne blive flyttet nemt.


    Mine 20 ører ;)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Den er ikke designet med gaming i tankerne den bærbar.


    GT540M grafikkortet er ikke vanvittig hurtigt og BF3 bliver nok ikke det flotteste at se på når det lille kort skal trække en 1080P opløsning med bare en lille smule detaljer på i spillet.


    Men til prisen er den faktisk ikke så tosset igen.


    Eneste udlempe er som sagt nok størrelsen. 17,3" er ikke ligefrem hvad man kalder bærbar..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Er du sikker på at det er en slæbbar du vil købe? Har selv en 17,3 tommers maskine, som maks kører en time på batteri i Windows 7 uden programmer. Disse store bærbare er absolut ikke bygget til at blive brugt på farten, men rettere at kunne blive flyttet nemt.


    Mine 20 ører ;)


    Den står stortset stationært på stuebordet, desværre, kan det ikke betale sig med en stationær grundet pladsen den ville tage(ville ikke se pænt ud). og det skal være muligt at pakke den væk :)


    men jeg takker for jeres svar og leder videre efter en gaming bærbar, til en fornuftig pris :)

  • Fint nok - så længe at du er klar over hvad du går ind til med sådan en fætter. :)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • hmm, nu misbruger jeg min egen tråd, da jeg har kigget ldit igen, men mit problem er jeg ikke rigtig har fulgt med på markedet, så igen hvis en lidt mere kyndig en jeg selv kunne sige for og imod jeg har pt kigget frem og tilbage og fundet frem til 4 styk der er meget ens (og lidt dyre) hælder mest til ASUS G74Sx TZ099V skal dog være sikker i min sag det det er mange penge at smide på en bærbar.





  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cas123
    og bumper lige for et svar :)


    du ka da os smide pengene efter en Vision NB2580 med HD6970 selv er jeg mest til Nvidia men igen ik laptop har haft det og det er ik mig.


    hvorfor ik tage en stationær den vil være bedre at game BF3 hvis du vil ha krafterne ellers kommer det til at koste dig en go del mere med en laptop.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|


    du ka da os smide pengene efter en Vision NB2580 med HD6970 selv er jeg mest til Nvidia men igen ik laptop har haft det og det er ik mig.


    hvorfor ik tage en stationær den vil være bedre at game BF3 hvis du vil ha krafterne ellers kommer det til at koste dig en go del mere med en laptop.


    Og du kan jo sagtens få dig en lille stationær med et mATX bundkort (må jeg her anbefale ASUS Maximus IV Gene-Z) Det behøver ikke fylde alverden..

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gaming-king


    Og du kan jo sagtens få dig en lille stationær med et mATX bundkort (må jeg her anbefale ASUS Maximus IV Gene-Z) Det behøver ikke fylde alverden..


    som skrevet tidl. så har jeg ikke noget godt sted at stille den, har kun et spisebord og et sofa bord, ville gerne, men bliver først om 4+ år når jeg flytter til noget større, men den Vision virker da okay, eneste jeg lige har er at med styresystem så ender man alligevel på 10.400
    og så kan man da ligesågodt smide den sidste tudse i og få ASUS G74Sx TZ099V, som er det større, I7, 3gb video hukommelse, for ikke at nævne Bluray, det må da være den tudse værd ved så ikke om selve grafikkortet er dårligere eller bedre..