forskel på GFX

  • http://www.edbpriser.dk/Produc…t=4942903;4754292;4876524


    jeg blev anbefaldet at købe dette: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=5072523


    Men fandt nu ud af efter ferien af mit gfx nok er gået itu.. så skal have et nyt i dag..


    De 3 jeg henviser til går jeg ud fra er samme som den fra Club 3D. og mit spørgsmål går så på, det HAWK kort er vel bare clocket mere og er så også hurtigere, men har samme køling osv som de andre.


    Det HAWK kort er det eneste jeg kan få fingerene i idag, og ville derfor være fedt lige at vide at det ville være lige så godt køb som det fra CLUB 3d :)

  • Køleren på det HAWK ligner ikke køleren på de andre to. Men tror det ville være en fin erstatning for det 3D.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

    Rettet en gang, sidst af dasjap ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap
    Køleren på det HAWK ligner ikke køleren på de andre to. Men tror det ville være en fin erstatning for det 3D.


    nej det gør den ikke,


    Men jeg læste dette: MSI N560GTX-Ti Hawk (1 GB)


    The N560GTX-Ti Hawk is equipped with the Twin Frozr III dual fan cooling design,


    så går ud fra det er samme måde de har lavet den på, og dermed samme køling.. Men jeg tror også jeg køber på det HAWK kort så jeg kan få min maskine op og køre igen..

  • Hawk kortet er slet ikke som de andre to.


    Det eneste de deler er køleren ellers så er alt andet skiftet ud.


    PCB er helt anderledes og meget bedre med bedre kvalitet komponenter og flere af dem!


    Hvilket i sidste ende bare betyder at kortet kan overclocke meget højere.


  • okay, ikke at jeg oc'er men har hørt det skulle være rimelig easy med det software der følger med :)
    Men det betyder jo også at det skulle være de 100 kr værd :P hehe