Ny Gamer PC!

  • Hej, jeg har kigget på mange forskellige hjemmesider indtil videre, men har ikke rigtig fundet noget endnu, derfor spørger jeg om jeres hjælp her.


    Mit budget er 7000-7500,- kr. Jeg skal kunne kører WoW på Ultra med god FPS i raids(Hvis det er muligt, for den pris)


    Det er ligemeget, om den ikke er samlet. Men jeg foretrækker en færdig lavet :)

  • hva mener du er god fps?


    jeg ved at wow os gerne vil ha meget processor kraft plus du ska osse ha en rimelig forbindelse jo ellers er det jo ligegyldigt hvor go en pc du har :crazyeyes:

  • Ville kigge på denne: http://topdata.dk/product.asp?product=7537


    Så ville jeg høre dem om det er en PSU af ordenlig kvalitet og ellers få dem til at sætte en anden i.


    Derudover kunne du høre om der kunne komme et GTX570 i stedet for GTX560 i (eller smide et GTX560 mere i). En af delene burde kunne gøres indenfor dit budget. Ved dog ikke hvor godt WoW tager SLI, så hvis det ikke er spillets stærke side, så gå efter et enkelt GTX570.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dapan
    60 stabilt - og forbindelsen har ikke noget med FPS.


    Dapan jo, har nogle venner de ka fint mærke når de kommer på min 30/30mbit fiber forbindelse i forhold til deres egen kable og adsl.


    og hva der angår topdata så tag for guds skyld en anden psu end deres Energon de er bare ik gode.

  • Holy shit puma det et selvmål af rang det der, latency/ping og frames per second har INTET med hinanden at gøre.


    Frames per second er jo baseret på hvor meget regnekraft din maskine har.


    Hvor latency er baseret på afstand til den server du kommunikere med og evt hvilken rute din isp sender trafikken igennem.


    så længe man har over 1mbit forbindelse vil det kun være de faktore der spiller ind når vi snakker WoW.

    Cpu: i5 2500K @ 4.5ghz
    Motherboard: Asus Sabertooth
    Cooler: Noctua nh-d14
    Ram: 8gb Mushkin Redline @ 1866mhz 8-9-7-24
    Gfx: 2x Sapphire 6950 2gb shaders unlocked @ 900/1325


  • Khorngor men så må det jo så bare være et pus når de sidder på 4/1 (cable) og 10/1mbit (adsl) med deres egen pc siger at det køre bedre hos mig end hjemme hos dem selv, så lidt har det alså at sige nok med det, men wow ka os godt li processor kraft.