Erstatning for gammel G5

  • Halløjsa..


    Har igennem 4 år været utrolig glad for min Logitech G5 mus, men pga. løs forbindelse, begynder den så småt at irritere mig. Ville ikke have haft noget imod at skaffe mig en ny g5(altså den rustfarvede udgave, ikke den blå spiderman udgave), men det virker umiddelbart ikke til at det er noget som kan skaffes (ihvertfald ikke iflg. edbpriser.dk samt flere andre steder).
    Ville derfor høre hvad i vil anbefale mig at købe i stedet. Musen bruges hovedsageligt til almindeligt skole/fritidsforbrug, men også en gang imellem til lidt gaming. Er ikke tilhænger af en mini mus, og det gør ikke noget om den er med eller uden kabel. Prisniveauet ligger selvfølgelig herefter, da det som sagt ikke behøver at være nogen G9 eller sådan noget i den stil..


    Håber i kan hjælpe :)


    Hilsen Johan

  • Hvordan er overfladen på de to?
    518'eren ligner lidt den sølvgrå G7'er hvis overflade nemt bliver fedtet - hvilket er et klart minus.
    G500 ligner lidt spiderman udgaven af G5'eren, hvilket jeg igen synes er for rugt ;) Men det ser også ud til at det er en mellem vare af de to G5 udgaver? :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af janze
    Hvordan er overfladen på de to?
    518'eren ligner lidt den sølvgrå G7'er hvis overflade nemt bliver fedtet - hvilket er et klart minus.
    G500 ligner lidt spiderman udgaven af G5'eren, hvilket jeg igen synes er for rugt ;) Men det ser også ud til at det er en mellem vare af de to G5 udgaver? :)


    518´eren har en blank overflade, har aldrig været ude for at den blev fedtet ;)


    G500 er en lille smule mere ru, og hvis du sætter den ved siden af en G5(har haft) så er de utroligt ens, især måden du holder på den er meget ens.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Umiddelbart er der meget lidt forskel på G5 og G500, så hvis det er en udskiftning til noget af det samme, du leder efter, så ville jeg snuppe en G500.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • har en sidewinder den model med lcd:) den er mega god at holde ved, så jeg vil anbefale dig den (eller en af de nyere modeler af den), hvis du ikke skal bhop, min har freeroll efter jeg havde bhop'et i et par år :)