Cooler Master eller Fractal Design

  • Hey Tweakers


    Har et lille problem, ved ikke hvilket kabinet jeg skal vælge. Valget står mellem to produkter:



    Cooler Master CM Storm Enforcer: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4922851


    Fractal Design Define R3: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4256635



    Hvilken en skal man vælge? Den ene er meget stille og stilren, mens den anden har USB 3.0.
    Hvilken en ville i vælge?




    Tak på forhånd :)

  • Begge link viser det samme kabinet ;)

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Hvis du er ligeglad med stilhed, så tag CM'eren. Hvis det betyder noget, så tag Fractals.


    USB3 er self. lækkert, men alternativt kan man købe en hub.

  • Det er vel mest et spørgsmål om smag og krav til "plads" i kabinettet/under skrivebordet...


    Men så vidt jeg ved, så skal dit bundkort også understøtte USB3 til front, ellers kan du alligevel kun bruge USB2 og så vidt jeg ved har de fleste bundkort kun USB3 i bag (ingen connectors til front)?


    (Ret mig endeligt hvis jeg er forkert på den :) )



    Lyngze



    EDIT: Huben til kortet må så betyde at der er til front tilslutning også... men så kan du sikkert ikke bruge den ekstra "HUB" bagi?

    Core i7 920 @ 3.2GHz 20x160
    MSI XPower
    12GB Corsair Vengeance 1600mhz 9-9-9-24
    ASUS 5850 DirectCU + HiS 5850 iCooler V @ 870/1200Mhz
    Cooler Master HAF932
    Plazir 1300W

    Rettet en gang, sidst af Lyngze ().

  • Ok, sådan en, jeg tænkte på en bracket (til bagsiden...)
    Men hvis det er sådan en, så er det vel nogenlunde underordnet hvilket kabinet du tager (mht. USB3)?


    Så længe det er muligt at sætte den ind i fronten ^^

    Core i7 920 @ 3.2GHz 20x160
    MSI XPower
    12GB Corsair Vengeance 1600mhz 9-9-9-24
    ASUS 5850 DirectCU + HiS 5850 iCooler V @ 870/1200Mhz
    Cooler Master HAF932
    Plazir 1300W

  • sidder personligt med fractal design define r3 og synes det er et glimrende kabinet bruger den medfølgende blæser styring og ved normalt brug (spil og lignende) skal der godt nok være stille i værelset før man overhovedet kan høre den men dette synes jeg jo selv er et plus ville dog nok overveje at købe en blæser eller to ekstra til R3 da jeg måske føler at to er lige lidt nok men kan være det bare er mig alt i alt synes jeg i hvert fald godt om fractal design :9xo

  • Fractals kabinet er en dejligt kabinet mht. stilhed og også mht. kabelføring, så, som sagt, hvis du godt kan lide et stille system, så skal du vælge Fractal og når du i forvejen får en Bracket med bundkortet, så tag da det!