Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 25. juni 2011, 22:36

Hey alle der ude

Jeg har lige fået samlet min nye com, og har startet den op for første gang, men når jeg tænder den så kommer der intet signal på slærmen. cpu-blæseren og kabinet blæserne køre. Plus at der er et rødt lys på bundkortet, som lyser.

Det virker som om at den fungere, men der sker bare ikke noget på skærmen. Jeg er os bange for at der er noget galt.

Hvad kan det være ?

På forhånd tak.

2

søndag, 26. juni 2011, 01:05

Tjek manualen for dit bundkort.

et rødt lys kan betyde mange ting, for det meste at en komponent ikke er sat ordentligt i.

hvis du er sikker på at alle komponenter sidder ordentligt, så start simpelt med at tage alle løse komponenter ud (minus CPU og 1 RAM stang), derefter sæt én komponent i ad gangen, så bude du kunne få isoleret problemet hurtigt.

AMD FX 6300
8 GB Crucial DDR3-800
Gigabyte 970A-DS3P
AMD Radeon R9 270X

3

mandag, 27. juni 2011, 06:16

hva med lige at komme med noget info omkring hardware så er det meget nemmere for folk at hjælpe dig..

Cpu: Intel Core I7 2600K
Bundkort: Asus P8P67 Deluxe Rev. 3B
GFX: ASUS GTX 560 Ti DirectCU II TOP 2X SLI
Ram: 2x4GB G.skill Ripjaws x 1600Mhz
HDD System: OCZ Vertex 3 HDD Lager: 2X 2TB Seagate Barracuda Green
Køler: Corsair Hydro Series H50
kabinet: Antech Nine Hundred Two
PSU: Corsair TX-750W
Skærm: Samsung Syncmaster P2450HD
Logitech Performance MX/Logitech G19

4

mandag, 27. juni 2011, 08:28

tjek at dit grafikkort er monteret korret og tjek at strøm stikkene er sat rigtigt i !

Dyas

Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650

Laptop
PS3
Wii

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.