1

fredag, 24. juni 2011, 21:55

Hey Tweakers

Så er det lige før, at jeg bestiller min nye PC, men inden ville jeg lige høre jer efter hvad i synes om den :D

Bundkort: ASUS P8P67 Deluxe B3 Revision

Kabinet: Cooler Master HAF 922

CPU: Core i5 I5-2500K 6 MB

PSU: Corsair Professional Series HX750W

RAM: Corsair Vengeance 2 x 4 GB

CPU Cooler: Noctua NH-C14

Harddisk: Seagate Barracuda 7200.12 1 TB

GPU: XFX Radeon HD 6970 (2 GB)

Hvis i har nogle bedre forslag til hvad jeg kan sætte i den i stedet for, må i meget gerne foreslå dem :D

puma99dk|

Bent u genieten van de tijd van de vooravond?

2

lørdag, 25. juni 2011, 00:41

hvorfor ik tag et Asus P8Z68 Deluxe koster max 150kr mere plus så kan du altid upgrade til Ivy Bridge?

var det mig havde jeg snuppet et Asus Maximus IV Gene-Z da jeg synes det er lækkeret board og så er det Micro-ATX ^^

3

lørdag, 25. juni 2011, 10:57

hvad med noget vand istedet? :) - det koster jo ikke mere
har du ikke overvejet at købe et 6950 og så unlocke det? :)

4

lørdag, 25. juni 2011, 11:15

Citeret

Oprindeligt indlæg af puma99dk|
hvorfor ik tag et Asus P8Z68 Deluxe koster max 150kr mere plus så kan du altid upgrade til Ivy Bridge?

var det mig havde jeg snuppet et Asus Maximus IV Gene-Z da jeg synes det er lækkeret board og så er det Micro-ATX ^^

Helt klart et Z68 board! Synes selv jeg har haft nok bøvl med P67 - kan sagtens være, at jeg har været uheldig. Derudover undrer jeg mig over, hvorfor du ikke tager en i7 til sådan et lækkert bundkort?

Personligt ville jeg vælge et P8Z68-V Pro og så bruge pengene på en 2600k i stedet, men ja eventuelt køb en i5 nu og opgrader til Ivy senere.

Mht. køling synes jeg det er lige lovlig mange penge at smide efter en køler når du kan få tilsvarende eller bedre til samme pris. Eventuelt en H60, hvis du vil have lukket vand ellers en Noctua D14, som er den bedste luftkøler på markedet - af de tests jeg har set køler den markant bedre en C14'eren.

Mht. grafik følger jeg Rasm401i. Køb et 6950 og flash det - det har jeg gjort og det kører fantastisk. Ellers ville jeg nok tage et GTX570 TwinFrozr fra MSI, da det øjensynligt er mere lydløst - Men igen, det er bare mig :T

Men ellers rigtig god fornøjelse med PC'en det ser ud til at den bliver lækker uanset hvad ;)

LAPTOP (Win7 64-bit): Lenovo Thinkpad x121e (E-300)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.