Hjælp til skærmkøb fra udland

  • Jeg har netop solgt min 21" piano-lakeret Samsung skærm da jeg var træt af at foden ikke var justerbar og jeg ikke magtede at afstøve den hver halve time længere.
    Derfor har nu set lidt rundt, først havde jeg set mig varm på en Dell U2311 skærm, men så faldt jeg over denne sag: http://www.amazon.co.uk/BENQ-X…een-Monitor/dp/B00412Z31E
    BenQ XL2410T til lige godt 2800-2900 kroner i Danmark, en lidt pebret pris, da jeg slet ikke havde regnet med at spendere mere end 2000 kroner, men for muligheden for at afvikle 3D spil og samtidig havde en knofigurærbar skærm OG et mat design har jeg nu set mig vild efter denne skærm.
    Mit spørgsmål er faktisk bare dette: Hvis jeg køber skærmen fra en engelsk forhandler, kan jeg så blot bruge et almindeligt dansk computerkabel m stik i stedet for det medfølgende kabel, eller skal jeg bruge en UK-til-DK stikkontaktsadapter? Jeg ved at begge lande bruger 230v, men jeg er ikke lært i elektronik, og vil helst spørge klogere mennesker om råd for at bekræfte min påstand, så jeg ikke blot prøver mit held af og spilder ca 2300 kroner.