Trådløs internet antenne forstærker?

  • Har et problem her. Jeg har en båd liggende i en havn, inde i havnen er der en fælles trådløs forindelse, den køre kun med halv styrke på den trådløse forbindelse, også var det jeg tænkte på om jeg kunne købe en forstærker eller noget ligende til min stationær som jeg har her på båden for at få bedre signal? Nogen der kan hjælpe? Pfh. Mange tak :)

  • Du kan sagtens købe en større antenne - jeg tænker dog at du måske hellere skulle købe en med noget kablel så du kan montere antennen højere oppe, end lige i bærbaren. Det hjælper nok mere. :)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Hvis det er routerens signal det er galt med, så hjælper det næppe meget at købe en bedre antenne..


    Link til en dansk butik med wifi-antenner -- > http://wifi-shop.dk/index.php?…ortering1=Omni%20antenner

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Der er antenne i havnen skal have en løsning på min båd, fra min stationær gerne noget der kan monteres oppe på fly bridgen :) har ikke router på min båd, da jeg jo ikke har brug for det? Mener du/ i at det er den der wifi shop jeg skal have fat i så eller :)?

  • hvis du eller kammerater ikke sejler mens i bruger havnens wifi, og du ved for antennen er, så kan du få fat på en retningsbestemt antenne som kan monteres hvor du vil Alternativt kan Access points og visse routere modtage havenes wifi, forstærke signalet og gensende det lokalt på selve båden... plusset er desuden at du får trådløst internet på selve båden

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200