Ny Router

  • Jeg står og mangler en router, da jeg skal flytte om en måneds tid.
    Det eneste krav der er til den er, at den skal være så billig som mulig, men stadigvæk virke godt, og have et fornuftigt interface!


    Den behøver ikke at kunne sende trådløst, da jeg køber en Apple Airport Express som jeg tilslutter!


    Mvh. Kristian Flindt

  • Nu antager jeg at grunden til at du køber den Airport Express er at du kan lide udseendet (hvis det ikke er må du gerne forklare hvorfor).


    Derfor syntes jeg at (hvis du er glad for Apple design) du skulle købe en Airport Extreme i stedet for, ud fra hvad jeg kan se er det også en router (men Apple vil sikkert ikke kalde den det).

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RTM
    Nu antager jeg at grunden til at du køber den Airport Express er at du kan lide udseendet (hvis det ikke er må du gerne forklare hvorfor).


    Derfor syntes jeg at (hvis du er glad for Apple design) du skulle købe en Airport Extreme i stedet for, ud fra hvad jeg kan se er det også en router (men Apple vil sikkert ikke kalde den det).


    Hehe, jeg er sgu ligeglad med hvordan den ser ud :D
    Jeg køber den udelukkende pga. Airplay, så jeg kan spille alt mit musik fra min Ipad, på mit hifi anlæg nemt :)