Hvordan er Yousee?

  • Hvad med at spørge dem, som alt andet afhænger det sikkert af hvor man bor henne? hvis de ikke kan levere de 30+ mbit kan de jo heller ikke sælge det.


    Men eftersom yousee kører over kabeltv nettet burde de være et godt alternativ til ADSL linjer (hvis man har langt hen til den nærmeste central).

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Skulle nok have uddybet mig lidt. Altså nu har jeg flere gange hørt folk sige at Yousee har et mindre ustabilt net som går ned en gang imellem. Det er så ikke noget jeg har forhørt mig om i et stykke tid, så det kan jo være de har fået rettet op på det?


    Og med hensyn til levering af højere hastighed mener jeg f.eks. hvis man bestiller 30/3, men kun har 60% af hastigheden på de mest belastede tidspunkter

  • Jeg har yousee og bor i søborg. Det går jævnligt ned. Jeg vil skyde på det har været nede i omegenen af 8 gange inden for de sidste 12 måneder og i varighed fra 1 time til 8 timer ca.


    Jeg har stærkt overvejet at skifte udbyder...


    Hastigheden (15/4) er dog som lovet... :)

  • Kører klippestabilt her i city... havde lidt problemer med min forbindelse på et tidspunkt, men de var hjælpsomme og de fandt fejlen efter et par ugers tid med ustabilitet.


    Hastigheden ligger lidt over det lovede

  • Jeg har selv haft yousee inden jeg flyttede og der fik jeg nok 20% mere speed på den i henhold til en ADSL linje, og har da også den dag i dag kable linje ind til min fiber linje kommer.


    Min linje skulle være 40/4 men jeg kan hente med 58/11 så jeg klagere ikke, Men jeg har også haft nedbrud på den, men det er ca 18 timer de sidste 5 år, så jeg er tilfreds.


    Mange gange har du ikke det overheat på en kable linje som du har på en ADSL

    PC: MSI Z77A-G43, i5-3570K, 16 GB PC3-12800, 2GB 660 GTX Ti, HDD 1 :Corsair force 3 120 GB, HDD 2 :WD 500 GB, 27" Philips 273V/22" Dell, Vista x64.
    Server: i5-3570K,16 GB PC3-16000, 5x3TB WD + 3 x 2 TB WD, Linux
    WDTV HD,250GB XBOX 360 Samsung TAB2 16GB, 300/300 Fiber.

  • Jeg sidder med en 15/1 forbindelse i Aalborg, fra Yousee via vores kabelnet - kører stort set klippestabilt (mistænker det gamle modem for at være synderen de få gange vi har måttet genstarte nettet)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • alt over 30mbit hos YouSee (Du Ser) har en Fair-To-Use grænse.


    For 30 Mbit-forbindelsen er grænsen 200 GB om måneden
    For 40 Mbit-forbindelsen er grænsen 200 GB om måneden
    For 50 Mbit-forbindelsen er grænsen 200 GB om måneden
    For 100 Mbit-forbindelsen er grænsen 500 GB om måneden*


    Fair-use-grænse på bredbånd


    bare lige så du ved det, men far har YouSee det gøre fint med internet han har 25/5mbit og render ca. 30/6mbit hvis ik lidt mere ^^

  • Quote

    alt over 30mbit hos YouSee (Du Ser) har en Fair-To-Use grænse.


    Blev jeg da lidt overrasket over. Mener jeg læste eller fik af vide af en af deres kundeservice at der ikke var nogen grænse. De kundeservice medarbejdere man taler ved heller ikke hvad de snakker om det meste af tiden

  • Der står så også på selv samme side som Puma linker til, at den midlertidligt er slået fra, pga. at de ikke kan udmåle datamængden ordentligt. ^_^

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Der står så også på selv samme side som Puma linker til, at den midlertidligt er slået fra, pga. at de ikke kan udmåle datamængden ordentligt. ^_^


    Gør det også. Men det er jo stadig ikke det samme som at sige at der ikke vil være nogen databegrænsning, for den kommer jo så tilbage. Jeg tænker på hvor meget 200gb egentlig er. Kan da sagtens forestille mig det bliver opbrugt hurtigt med nok streams af alt muligt og diverse downloads

  • jeg ka da kun se "Har du 30, 40, 50 eller 100 Mbit Bredbånd, har du midlertidig ikke mulighed for at tjekke dit forbrug online."


    men oki, ved bare de hele tiden snakker om det derfor jeg lige vil sige det ^^;