2.5" hd til bærbar

  • Jeg skal have proppet en ekstra hd i min bærbare. Det primære er lagerplads, men den må selvfølgelig også gerne være hurtig.


    Jeg har fundet de to nedenstående, men hvilken ville I foretrække. Jeg hælder selv til WD men ved egentlig ikke hvorfor for specs er ret ens:


    Western Digital 750Gb
    Seagate Momentus 750Gb


    I er selvfølgelig også velkommen til at komme med andre forslag, men det skal være 1/8H da der ikke er plads til 1/6H.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Har virkelig haft mange dårlige oplevelser med WD igennem tiden, og derfor benytter jeg mig næsten kun af seagate nu. Der har aldrig været nogle problemer med de diske fra seagate, jeg har haft i hånden.


    Men man kan jo være uheldig. :)

    ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB

  • Det kan godt være man skal gå efter Seagate istedet. Jeg har faktisk selv haft en ekstern WD der døde.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Jeg er egentlig kommet frem til at de er praktisk taget lige gode og så kan jeg jo egentlig lige så godt tage Seagate da den er en hundredelas billigere.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SShadowS
    Jeg ville nok tage en
    http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4180920


    Sådan sidder der allerede som primær harddisk. Den jeg skal have er som lager og til afspilning af musik, film osv. Derfor er plads vigtigere end fart. Desuden skulle de 2 jeg har fundet være næsten lige så hurtige som SSHD-disken efter hvad jeg har hørt.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------