Online Køb hos Redcoon.dk

  • Hej
    Vil lige høre om der er nogle af jer som har handlet hos redcoon.dk, og ville dele jeres erfaringer med mig (og sikkert også andre :)).


    Ved de har lager i Tyskland, så hvordan er leveringstiden? De siger selv 2 dage men kan man være sikker?
    Betaling og reklamation, nogle som har prøvet?


    Alt ris/ros er velkommen.


    Grunden er selvfølgelig, at jeg overvejer at købe lidt ind hos dem :)

  • Er faktisk overrasket over karakteren på trustpilot. Jeg har nemlig kun hørt dårligt om Redcoon..

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gaming-king
    Er faktisk overrasket over karakteren på trustpilot. Jeg har nemlig kun hørt dårligt om Redcoon..


    Jeg ved heller ikke hvilken måde de når frem til den score på, for hvad jeg kan se så er der klar overflod af negative anmeldelser derinde.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Det lugter langt væk af snyd og bedrag - specielt de anmeldelser hvor de har sendt en forkert vare, og ikke vil fikse det (hvilket de faktisk skal ifølge loven) - får mig til at slå alarmerne til.


    Syntes heller ikke at det hjælper på sagen at de ligefrem reklamerer for at RMA er gratis for forbrugeren - det er det under alle omstændigheder. De skal godtgøre fragtudgifterne begge veje, ud fra "billigste og mest egnede" fragtform - så ingen GLS eller forsigtig vare, medmindre at det er hvad de selv sender varen som.


    X(

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

    Rettet en gang, sidst af HerrMansen ().

  • besilte en Nespresso-maskine igennem dem, da jeg ellers ikke kunne få den i special edition newyorker version i danmark, levering 3 dage og en pris langt under den almindelige udgave i danmark, så helt sikkert virkelig god service.


    ang. servicesager hos dem, har jeg ingen erfaring, da nespresso har direkte service i danmark

  • Ja en anden ting, er at de sælger alt lidt billigere.. Lugter langt væk af getmore sagen.. altså ingen moms..


    Men man skal self heller ikke dømme dem før noget er bevist.. Men jeg kommer aldrig til at handle der.

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Hej,


    Jeg har fornyligt købt en Cykelcomputer (ROX 9.0) hos dem og alt gik glat. Den kom inden for 2-3 dage og de trak pengene efter modtagelsen.


    Så alt fint her fra vedr. Redcoon.


    /Repsakk

    <- Silverstone Sugo 08, Asus P8Z77-i Deluxe, iCore5 @ 3,5 Ghz, 16 GB Ram @ 1800 Mhz, nVidia 660ti GTX (3GB), 2 * Corsair 256GB SSD ->

    Rettet en gang, sidst af Repsakk ().


  • det lugter altid lidt når man decideret laver en bruger for at skrive det....arbejder du for redcoon ?

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • @ Dyas,


    Nope, jeg oprettede derimod en bruger for, at være med i konkurrence som Tweak.dk kører indtil d. 14 Juni.


    Men tak for tiltroen,


    /Repsakk

    <- Silverstone Sugo 08, Asus P8Z77-i Deluxe, iCore5 @ 3,5 Ghz, 16 GB Ram @ 1800 Mhz, nVidia 660ti GTX (3GB), 2 * Corsair 256GB SSD ->


  • tiltro er noget man gør sig fortjent til....jeg har absolut ingen tiltro til nogen jeg ikke kender....derfor jeg gør som Sweet_dane og undersøger tingene inden jeg blindt smider penge efter en butik.

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Tag ikke Dyas så højtideligt, Repsakk. Vi har en del tilfælde hvor folk laver en bruger for kun at reklamere. ;)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |