"kanten" på skærmbilledet

  • Har lige skiftet til brormands pc eftersom han er ude og sejle de næste par måneder, men hans skrivebord er indstillet så musen kan gå ud over skærmbilledet i bunden og i højre side, hvordan fjerner jeg det for det irriterer mig grænseløst :D

  • Jeg tror ikke du kan gøre så meget ved det ærligt talt, du skal jo lægge mærke til at markøren (sandsynligvis) ikke forsvinder helt ud af rammen, den yderste del af markøren stadigvæk er inde på skærmen.


    Det er selve årsagen, for hvis den ikke må gå udenfor, kan du så heller ikke klikke på det alleryderste til højre eller det helt i bunden.

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Jamen den går helt ud af billedet. Det der er så irriterende er at det føles som et delay når jeg trækker den ind igen. Jeg mener da der er en indstilling et eller andet sted til at stoppe musen ved kanten

  • Sikker på den kører native opløsning??

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Har ingen idé om det her vil hjælpe (lyder lidt usandsynligt), men har læst flere det har hjulpet for:


    Start Menu>Run>Control Panel>Mouse>Pointer Options>Check Display Pointer Trails>Extend the Trails to Long.


    Skader aldrig at prøve. :)


    EDIT: Ellers hvis han har en custom driver til hans mus installeret - Uninstall den og brug den standarde fra Windows. :)

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

    Rettet en gang, sidst af Spixe ().

  • Lyder altså som om at Brormand har haft en skærm mere sat til - kører han tilfældigvis med en ATI skærm? De har da såvidt jeg husker 2 skærm output som faktisk kan sættes til samme port og derved skabe et usynligt skrivebord på den ene side?


    I dunno - er et stykke tid siden jeg kørte dualskærm. :$

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Går ud fra du mener grafikkort når du siger ATI skærm :p, men nej det er et gts 250. Tror bare jeg dropper det. Må bare lige leve med det i det lille stykke tid jeg nu skal bruge den (forhåbentlig)