Harddisk: Hakker i CS:Source(Spil), når jeg skifter bane/map

  • Ja hej!


    - Min harddisk(Samsung SpinPoint F1 640GB SATA 16MB 7200RPM) er blevet lidt træls.
    Når jeg spiller Counter-Strike: Source, og sætter mig til at spille nogle baner, og så vil ind på én anden server, jamen så hakker/lagger den i 3-5 sekunder, hvilket er irriterende, og træls.


    Håber I kan hjælpe! :-)

  • Det du beskriver behøver ikke nødvendigvis at være pga harddisken har problemer.


    Men for en god ordens skyld, så prøv at køre noget diagnosticering på den disk, det kan gøres med Samsungs udmærkede ES-TOOL, som du kan hente herfra: LINK


    Hvis den ikke rapporterer en fejl, må du gerne svare på om der er en grund til at du specifikt mistænker harddisken?

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RTM
    Det du beskriver behøver ikke nødvendigvis at være pga harddisken har problemer.


    Men for en god ordens skyld, så prøv at køre noget diagnosticering på den disk, det kan gøres med Samsungs udmærkede ES-TOOL, som du kan hente herfra: LINK


    Hvis den ikke rapporterer en fejl, må du gerne svare på om der er en grund til at du specifikt mistænker harddisken?


    Kan ikke bruge det program du linker til, da det åbenbart ikke arbejder sammen med 64-bit version af Win 7 :-s

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af christiandersen
    Kan ikke bruge det program du linker til, da det åbenbart ikke arbejder sammen med 64-bit version af Win 7 :-s


    Programmet skal ikke køres under windows.


    Den nemmeste måde at køre det på, er ved at hente CD-ROM udgaven af det, brænde iso filen ned på en cdrom (evt. en cd-rw) og boote computeren op fra den.

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RTM


    Programmet skal ikke køres under windows.


    Den nemmeste måde at køre det på, er ved at hente CD-ROM udgaven af det, brænde iso filen ned på en cdrom (evt. en cd-rw) og boote computeren op fra den.


    - Det må jeg jo så lige prøve når jeg kommer hjem! :-)


    Så, det er ikke noget med at jeg skal "udpakke" iso-filen? Den skal bare direkte skrives på en CD? :-)

  • Du skal få et program til at brænde .ISO'en til en CD - ikke flytte isoen over på en tom CD og så bede Windows om at brænde dén - det får du intet ud af. :$

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Du skal få et program til at brænde .ISO'en til en CD - ikke flytte isoen over på en tom CD og så bede Windows om at brænde dén - det får du intet ud af. :$


    Har brændt iso på CD før - Men bare længe siden, så er ikke helt med på det længere, så ville bare lige vide mig sikker ;-)


    Noget program du anbefalder? (Gratis selvfølgelig)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af christiandersen


    Har brændt iso på CD før - Men bare længe siden, så er ikke helt med på det længere, så ville bare lige vide mig sikker ;-)


    Noget program du anbefalder? (Gratis selvfølgelig)


    Så vidt jeg husker kan Imgburn bruges til det.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Kan jo også være din pc bare er ved at få grå hår :)


    En formatering kunne måske være på plads hvis harddisken er ved at være fyldt

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kasper1233
    Kan jo også være din pc bare er ved at få grå hår :)


    En formatering kunne måske være på plads hvis harddisken er ved at være fyldt


    Så har jeg formateret i godt og vel 2-3 timer, og der er kommet ja.. Nogle gigabytes ud af det, men det har ikke løst mit problem - desværre..!

  • Problemet er løst.


    Så latterligt som det er, så var fejlen simpelthen i STEAM.


    Havde deaktiveret STEAM CLOUD, så filerne røg ned på min computer, så jeg skulle hente dem, istedet for STEAM sørgede for det.