Jeg stikker af

  • Synes det kunne være lidt sjovt at fortælle det herinde, når jeg ikke siger det til andre.
    Altså, jeg har tænkt mig at stikke af. Jeg er træt af at være her i Danmark. Så når jeg har fået pakket færdig og planlagt det første af min rejse, tager jeg afsted til Tromsø. Har ikke fundet ud af hvor jeg rejser hen derefter eller hvor længe jeg skal være på farten.


    Nå, det var lidt et sidespor ift. det jeg har brug for hjælp til.
    Jeg skal have købt en bærbar/notebook til at have med på denne rejse.
    Da jeg ikke behøver en Mac regner jeg også med at kunne få noget til en fornuftig pris. Jeg vil ikke over 6K.
    Den skal bruges til småting som at se film og gå på nettet. OG så skal den meget meget gerne være let og have en praktisk størrelse. Jeg tænker 13"

  • Kan næsten ikke lade være, men bliver nød til det..
    iPad 2 ?


    Perfekt størrelse, fin til film, genial til nettet.


    Bortset fra hvis du er en af dem der åbenbart kun bruger hjemmesider med flash.
    Det gør de fleste Android brugere har jeg erfaret.
    Jeg gør ikke. Ikke engang på mine PC'er.


    Men sådan er det jo.
    Det er i hvert fald mit bud. Der har du masser af batteritid.
    Er det en iPad 2 3G har du nettet direkte i den.
    Eneste tilbehør du skal slæbe på er en lille oplader.


  • Jo, det var da en idé..
    :)


    Jeg står og skal have mig en smartphone. Så er spørgsmålet om den kan klare de opgaver?
    Nu spørger jeg sikker dumt, men jeg er mere hulemand end teknologinørd.
    Kan man få en smartphone med 3G-net? Altså mobilt net?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cyclups
    Ja, alle smartphones kan tage 3G net, dog så har rigtig mange smartphones så også det problem at de ikke har alverden af batteritid, nogle kan kun lige klare lidt over et døgn, så hvis du ikke er i nærheden af en stikkontakt rimelig tit, så er en smartphone ikke altid en god ide :)


    Total enig, og bruger han wi-fi er det endnu værre. :ph34r:
    En god netbook er vel det mest strømbesparende, jeg kender ikke til ipad og des lign. :)

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate