Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 29. januar 2003, 16:25

Hej

Jeg har hørt at man skullle kunne ændre sit skrivebord så det ikke lå i c:\docum... men et vilket som helst andet sted, ved at ændre i regedit.
Så jeg søgte lidt i regedit og fandt stedet HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell Folders som jeg syntes ser meget rigtigt ud.
Problemet er bare at når jeg har ændret placeringen og genstarter min comp er den ændret til bage til c:\docum...
Jeg har prøvet at ændre den i fejl sikret tilstand men med samme resultat...

er der nogle der kan hjælpe mig...

Egentlig kunne jeg også bare stille spørgsmålet: Hvordan ændre jeg så mit skrivebord ligger på f.xx D:\skrivebord?

Hilsen nOrphf

Med venlig hilsen nOrphf

2

onsdag, 29. januar 2003, 17:19

når du har lavet ændringen skal du trykke på f5 så virker det du behøver ikke at genstarte

3

torsdag, 30. januar 2003, 22:21

Det er ikke for noget men jeg kan ikke få det til at virke
Jeg køre Dansk Windows XP pro

Med venlig hilsen nOrphf

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.