1

onsdag, 4. februar 2004, 21:27

Jeg ved godt, der har været lignede tråde herinde, så det undskylder jeg for, men..

jeg har en kammerat, som er træt af sit amd system og vil have intel. Jeg er selv amd mand, så jeg ved ikke så meget ud over det kan oc'es helt vildt, så det er vigtigt med nogle hurtige ram pc3700+)

cpu skal være en 2,8 eller en 3,0 ghz, og bundkortet, vel jeg mene, skal bære en i865PE NB, men hvilket bundkort skal det være.. og hvilke ram??
grafikkort og hdd har han ligesom kabinet (In Win X710)

Intel Core i5-750
ASUS p7p55d, 8gb corsair ddr3-1600
ASUS EAH6850
Adata 599 64GB SSD, WD Green 2TB, WD black 1TB

2

onsdag, 4. februar 2004, 21:40

Ville købe en 3.0C og smide den i et ASUS P4C800-E Deluxe eller et Abit IC7-G Max2. Med Kingston PC3500 (Med BH-5 chips). Eller A-Data PC4000.

3

onsdag, 4. februar 2004, 22:09

Ic7 max3 er meget bedere til OC!!!
har selv et som jeg er meget glad for :D

En kasse med noget i ,mere blev der sq ikke råd til......

4

onsdag, 4. februar 2004, 22:20

Citeret

Oprindeligt indlæg af arrowdk

No way ....

Det eneste Max3 kan tilbyde er højere VDIMM, men det er alligevel ikke nødvendigt hvis man har nogle gode RAM der kan køre høje hastigheder ved lave spændinger... :)) :boxing:

og OTS-kølingen er jo til grin... *G* :T

Jeg fortrækker KLART Asus P4C800-E Deluxe som er det MB jeg har pt. ;)

PS. Du clocker jo ikke rigtigt alligevel kan jeg se... :))

5

onsdag, 4. februar 2004, 22:33

Citeret

Oprindeligt indlæg af arrowdk

abit og asus océr faktisk lige godt asus er bare mere stabil og har ikke så mange fejl som abit.

6

onsdag, 4. februar 2004, 22:39

Ja har sq ikke haft problemer med mit Abit. Og skulle jeg have nyt, blev det Abit igen. :)

7

onsdag, 4. februar 2004, 22:45

Citeret

Oprindeligt indlæg af DEEF
Ja har sq ikke haft problemer med mit Abit. Og skulle jeg have nyt, blev det Abit igen. :)

Det er også et nice kort. Var også rigtig godt tilfreds med mit IC7-G Max2 indtil det futtede af... :))

Er nu blevet gladere for mit Asus, men bare man er glad, så er det jo skøønt.. :))

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.