1

onsdag, 4. februar 2004, 17:33

Hejsan alle... :T

Har et Antec Sonata, som skal casemoddes lidt...og damn jeg når det ikke inden konkurrence er slut her på Tweak.dk ;(

Men mit spørgsmål lyder...Er der nogen der ligefrem har skåret i deres sonata og har nogen erfaringer med det kabinet...Flosser skrællen (I ved det sorte skinnende lag - frygter det nemlig lidt)??? :boxed:

One Step, One thought, but only One Life

Bærbar

2

onsdag, 4. februar 2004, 17:40

brug en dremmel. så flosser det ikke. har en m8 der gjorde det på hans. og det gik fint nok bortset fra at han er en spade til at håndtere en dremmel

3

onsdag, 4. februar 2004, 17:47

cool nok...bare den ikke flosser...damn jeg ville blive trist X(

Bærbar

4

onsdag, 4. februar 2004, 22:45

Citeret

Oprindeligt indlæg af Shantri
cool nok...bare den ikke flosser...damn jeg ville blive trist X(

Jeg ville dog stadig starte et knap så synligt sted, for umiddelbart vil jeg sige at lige det kabinet vil flosse uanset hvad du skærer i det med...

5

onsdag, 4. februar 2004, 23:08

Vil det hjælpe at klister malertape på den "lakerede" side? Eller på begge sider?

Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
Dell 2007FP || Vandkølet
DD || HW Labs || Laing

6

onsdag, 4. februar 2004, 23:25

Citeret

Oprindeligt indlæg af Slammand
Vil det hjælpe at klister malertape på den "lakerede" side? Eller på begge sider?

Ja, det er altid en god ide at gøre .... Så kan du også tegne op med en blyant hvor du skal skære ... ;)

7

onsdag, 4. februar 2004, 23:48

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Citeret

Oprindeligt indlæg af Slammand

Ja, det er altid en god ide at gøre .... Så kan du også tegne op med en blyant hvor du skal skære ... ;)

Enig, så vil du nok have en bedre chance for at det ser ordentligt ud :)

8

torsdag, 5. februar 2004, 09:22

1. Du starter med at finde ud af hva du vil ha skåret ud i dit kabinet.. Tegn dit logo på et papir helst A3, så bliver det fint.

2. Klip logoet ud

3. læg det på kabinetsiden og tegn efter det..

4. tag noget malertape og og "tegn" op med det..

5. Få fat i en Dremel med et "diamant" skiver.. de koster 100 kr for 5, og kan købes i Silvan.. også er det bare igang :)

Og held og lykke og må dit mod gå godt :)

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "origin" (05.02.2004, 09:23)

9

torsdag, 5. februar 2004, 12:21

jaja...det er Top Notch...De punkter er jeg helt med på...ville jo bare lige høre om nogen havde ødelagt deres Antec ved at gøre det som jeg skal til ;)

Bærbar

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.