120GB OCZ Vertex 3.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af !wfdi
    jeg ville vente lidt, det kunne være der kom en test eller 2 inden for den næste uges tid.. :$


    Så venter jeg lidt endnu. Kunne være fedt hvis Tweak smed den første rigtige test af svinet. Det jeg hidtil har fundet, har ikke været retail versioner. Håber fandeme den lever op til forventningerne :P

  • er heller ikke lykkeds mig at finde en rigtig test af produktet endnu.. venter også med længsel på at få fingre i en. lige siden første gang de satte en leveringsdato på:-) som nu er blevet skubet tja omkring 14 dage af 3 gange:-(

    Cpu: Intel Core I7 2600K
    Bundkort: Asus P8P67 Deluxe Rev. 3B
    GFX: ASUS GTX 1060
    Ram: 2x4GB G.skill Ripjaws x 1600Mhz
    HDD System: OCZ Vertex 3 HDD Lager: 2X 2TB Seagate Barracuda Green
    Køler: Corsair Hydro Series H50
    kabinet: Antech Nine Hundred Two
    PSU: Corsair TX-750W
    Skærm: Samsung Syncmaster P2450HD
    Logitech Performance MX/Logitech G1

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af basseger
    er heller ikke lykkeds mig at finde en rigtig test af produktet endnu.. venter også med længsel på at få fingre i en. lige siden første gang de satte en leveringsdato på:-) som nu er blevet skubet tja omkring 14 dage af 3 gange:-(


    Tja, jeg sidder med lidt bange anelser her. På den anden side, så sker det jo ofte at lancering af nye produkter trækker ud.
    To Corsair F80A vil give lidt mere plads og samme hastighed til ca. samme pris.... Ellers er der jo RevoDrive X2.

  • Vertex 3 er ude, og der er folk som allerede har dem på det danske marked, men ligesom med Ipad2 er supplies forsinket (om det pga japan ligesom ipad2 ved jeg ikke).


    Det her er review af 240gb versionen, men det samme controller og hastigheder som 120gb så vidt jeg ved, så burde ikke være den vilde forskel.


    http://www.techspot.com/review/383-ocz-vertex-3-ssd/ <<<

    Cpu: i5 2500K @ 4.5ghz
    Motherboard: Asus Sabertooth
    Cooler: Noctua nh-d14
    Ram: 8gb Mushkin Redline @ 1866mhz 8-9-7-24
    Gfx: 2x Sapphire 6950 2gb shaders unlocked @ 900/1325

  • Nu sad jeg lige og kiggede på dens specs, og hvordan kan set være at den bruger 2W når den skriver/læser, men 5W i standby?