Nyt grafikkort?

  • Hej alle.


    Mit GTS250 synes jeg er blevet sløv, så jeg leder efter et nyt kort, har kigget lidt rundt, men synes ikke rigtig jeg har fundet nogle gode tilbud.
    Har ikke så meget at købe for, nemlig kun 1000kr.
    Nogle der kan hjælpe mig?


    Mvh Frederik.

  • Kig i kompletts demoshop. Der skulle du kunne finde noget i hvert fald.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cyclups
    Ja komplett's demolager eller tweak, hol eller hwt's salgs tråde
    hvordan ser dit system ud?
    selv det bedste gfx vil ikke hjælpe meget hvis du sidder med en computer fra forrige århundrede :)


    Har lige smidt penge efter nyt motherboard, ram og CPU, så det er up-to-date

  • Er det dette kort som du har kigget på ?


    http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=574302


    Så er det 2x6 pins strømstik til PCI-e som ikke følger med.
    Kigger du på din PSU, så burde den have dem, de er markeret pci-e. Manualen og utilities kan DL fra XFX website hvis du skulle mangle det.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.