Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

Bruce_Dead

Gæst

1

onsdag, 4. februar 2004, 14:13

Er der nogen der ved hvad den store forskel er på de Radeon 9800 XT og Radeon 9800 Pro?

Eller er der nogen der kender nogen links til steder hvor de to kort er testet?

2

onsdag, 4. februar 2004, 14:16

Forskellen er, at 9800XT kører 412MHz på core, mens 9800PRO kun kører 380MHz. Derudover er der ofte også hurtigere RAM på 9800XT..

embedded systems enthusiast

3

onsdag, 4. februar 2004, 14:32

Forskellen er 3% ydelse for 90% ekstra pris...

Your pick... hehe...

4

onsdag, 4. februar 2004, 17:16

Jeg ville nok også bare tage et pro også forsøge mig med et bios flash til xt.

XT er markant dyere uden ret meget ekstra yddelse.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

5

onsdag, 4. februar 2004, 17:26

Citeret

Oprindeligt indlæg af _WHAT_

Hvorfor flahe den til XT? Kan jeg ikke se meget fornuft i..

6

onsdag, 4. februar 2004, 17:39

Citeret

Oprindeligt indlæg af EdgarBaba

Citeret

Øøøh hvorfor ikke?? ?( Det giver et rigtig pænt boost!

7

onsdag, 4. februar 2004, 17:39

Tjaa man for lidt mere yddelse ud af det når den kører som XT og det koster jo ikke noget :D

8

onsdag, 4. februar 2004, 17:40

Citeret

Oprindeligt indlæg af Soltani

Citeret

Citeret

Øøøh hvorfor ikke?? Det giver et rigtig pænt boost!
Boostet er ikke noget, man ikke kan klare med driverne! Og desuden er der mange kort, som har problemer pga. volt til GPU og RAM, bliver ændret i nogen BIOS!

9

onsdag, 4. februar 2004, 17:44

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af Soltani

Citeret

Citeret

Øøøh hvorfor ikke?? Det giver et rigtig pænt boost!
Boostet er ikke noget, man ikke kan klare med driverne! Og desuden er der mange kort, som har problemer pga. volt til GPU og RAM, bliver ændret i nogen BIOS!

Klarer med driverne?? ved ikke hvad du snakker om og har aldrig hørt om nogen som har problemer, medmindre personen har haft et ukompatibelt kort der har resulteret til grafikfejl ikke andet!

10

onsdag, 4. februar 2004, 17:47

Har du aldrig hørt om drivermods? Det virker, efter min overbevisning, endnu bedre end det omtalte mod, som jeg ikke ville udføre, hvis det var mig. Nu har jeg godt nok også et 9800SE, men det gør jo egentlig ikke den helt store forskel. Det er modded med drivermod og kører nu som et 9800PRO. Man kan også godt BIOS modde det, men det får man et langt dårligere resultat ud af IMO! Just my 50 cents..

11

onsdag, 4. februar 2004, 17:50

Det er rigtigt at fra 9800se til 98000pro bliver resultatet bedst med drivers bare et lille softmod så er den hjemme.

Med 9800pro til XT er lidt noget andet og på langt de fleste kort virker det fino med den flash... har heller ikke hørt om andre problemer end det soltani beskriver.

12

onsdag, 4. februar 2004, 17:55

Citeret

Det er rigtigt at fra 9800se til 98000pro bliver resultatet bedst med drivers bare et lille softmod så er den hjemme.

Med 9800pro til XT er lidt noget andet og på langt de fleste kort virker det fino med den flash... har heller ikke hørt om andre problemer end det soltani beskriver.
Dertil vil jeg gerne sige, at jeg har hørt om mange problemer. Har ikke nogen links, men i kan jo selv søge på forums på overclockers.com, eller xs.org, og se for jer selv..

13

onsdag, 4. februar 2004, 19:21

Citeret

Citeret

Dertil vil jeg gerne sige, at jeg har hørt om mange problemer. Har ikke nogen links, men i kan jo selv søge på forums på overclockers.com, eller xs.org, og se for jer selv..

Måske skulle du selv prøve at søge :] Jeg har været mange af de udlandske sider igennem inden jeg lavede moddet! Tror du har taget fejl mellem 9800se og 9800pro

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.