• Hej tweakere! Jeg leder efter en spille computer til en rimelig pris (max. 5000,-). Den skal kunne spille The Sims 3 med alle udvidelses pakker der er/kommer og flight simulator begge med ultra høj grafik.
    systemkrav til the sims 3 er her:


    http://www.thesims3.com/game/systemreq


    Har kigget på de her:


    http://www.fcomputer.dk/Computer/Foeniks_Intel_PrimO_Gamer_I
    http://www.fcomputer.dk/Systemer/Foeniks_AMD_PrimO_Gamer_III
    http://www.fcomputer.dk/Comput…niks_Intel_PrimO_Gamer_II


    Er der en i kan anbefale?


    Og det skal siges at jeg leder efter en computer der er samlet da jeg slet ikke er særlig fingernem.


    Håber i kan hjælpe mig! I må også gerne komme med flere forslag til computer indenfor mit budget.

  • Har også kigget på den men var lidt i tvivl om den faktisk var hurtig nok. Har du selv erfaring med computere fra topdata? eller kender du nogle? fordi det er gode priser men jeg er lidt i tvivl...

  • jeg kender 2 der har købt hos dem :) og den ene bruger sin pc endnu, 2½-3år efter, fungerer fint.


    den anden opgradere vidst igen for nyligt, kan ikke huske hvor lang tid han havde sin.


    men mener bestemt begge er/var glade for deres pc :)

    i5-2500K @ 4.5GHz | GTX580 oc'ed | Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz 8-8-8-24 | Asus P8P67 Pro | Xonar Essence STX | Sennheiser PC350 | X25-M G2 80GB | 2 x Samsung Spinpoint F3 1TB raid0 | Corsair AX850

  • Alle herinde fra taler godt om dem. Du kan med fordel få dem til at smide en bedre strømforsyning i. Men hvis den bare skal køre uden overclock, så kan den nok gå an med den der sidder i.


    Har selv haft en 955, indtil i sidste uge, og den kørte med et GTX480. Til sammenligning kommer den til at yde meget lig min, og den havde ikke problemer med noget. En PC du roligt kan købe, og som kan køre alle spil og en del i fuld detalje.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Det kan Renegger svare på. Han har lige opgraderet fra CPU 955 til en 1090T.


    Det vil jeg mene at det godt kan.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Cpu i den maskine er langt bedre, men er ikke så sikker på gfx. Ved ikke helt hvordan hd6850 yder i forhold til gtx560.


    Hvis du kan tilpasse det mez 1090t og gtx560, så er der ikke noget, du ikke kan spille. Ellers bør du gå efter den af de to, med det stærkeste gfx.


    Pt. Kører jeg alt. BC2, Crysis 2, you name it.. Og på fuldt øjeslik.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

    Rettet en gang, sidst af Renegger ().

  • Jeg prøvede at google HD6850 vs GTX560TI. Den hjemmeside jeg fandt skrev at GTX560TI skulle være lidt hurtigere og bedre end HD6850. Det synes jeg dog er lidt underligt siden den dyre maskine skulle tænkes at være den "bedre" maskine i forhold til den billigere. Renegger, du har skrevet at CPU'en er betydeligt bedre i den dyre maskine så hvad skal jeg vælge CPU eller grafikkort? og er der nogle herinde der måske har testet de to grafikkort eller kender til dem?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger
    Cpu i den maskine er langt bedre, men er ikke så sikker på gfx. Ved ikke helt hvordan hd6850 yder i forhold til gtx560.


    Hvis du kan tilpasse det mez 1090t og gtx560, så er der ikke noget, du ikke kan spille. Ellers bør du gå efter den af de to, med det stærkeste gfx.


    Pt. Kører jeg alt. BC2, Crysis 2, you name it.. Og på fuldt øjeslik.


    Hvad mener du med mez 1090t og gtx560? (jeg har slet ikke styr på sådan noget ;))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af computer.dk


    Hvad mener du med mez 1090t og gtx560? (jeg har slet ikke styr på sådan noget ;))


    Han mener vel at hvis du kan få maskinen med en 1090t(cpu) og et GTX560ti(gfx), så kan du mere eller mindre klare alle spil.


    Hvilken skærm har du?

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70