1

tirsdag, 3. februar 2004, 23:48

Hey
Jeg går rundt med nogle tanker om at lave mit eget homemade kabinet, eller næsten da. Jeg har byttet mig til et gammelt high tower, som jeg kan gøre med hvad jeg nu har lyst. Derfor kom jeg på den tanke at det måske kunne være fedt at montere dørkplade over det hele. Altså hele kabi incl. front.

Men hvor dyrt er sådan noget dørkplade der ?
Jeg vil gerne have det i aluminium for det gør det en smule nemmere at have med at gøre! Jeg havde tænkt på noget i omegnen af 3 mm, er det for lidt eller ?

2

tirsdag, 3. februar 2004, 23:51

Dørkplader er pænt dyre faktisk røv dyre du kommer snildt af med ca 2000 kr for det der skal til at lave et kapi og her snakker vi 2/2 dørkplade som er det tyndeste

( info har jeg fra min til ved Alumeco )

3

tirsdag, 3. februar 2004, 23:53

hmmm tror bare at jeg dropper det hvis det er så dyrt, så må jeg jo bare nøjes med at lave noget lister eller sådan noget i dørkplade......

4

onsdag, 4. februar 2004, 00:42

Citeret

Oprindeligt indlæg af Disc0ne
Dørkplader er pænt dyre faktisk røv dyre du kommer snildt af med ca 2000 kr for det der skal til at lave et kapi og her snakker vi 2/2 dørkplade som er det tyndeste

( info har jeg fra min til ved Alumeco )

Bop bop - nu skal han jo ikke købe en kæmpe plade - Find et firma som bruger det til daglig - den lokale kølemontør f.eks. og sørg for at have nogle mål til ham - så kan du nok købe nogle stumper billigt... ;)

5

onsdag, 4. februar 2004, 01:05

Det er desværre et Hightower jeg har, så jeg ved ikke om han efterlader stykker i 75x60 cm :dots:

6

onsdag, 4. februar 2004, 01:08

Citeret

Oprindeligt indlæg af Freddie
Det er desværre et Hightower jeg har, så jeg ved ikke om han efterlader stykker i 75x60 cm :dots:

Pssssssst - tror ikke han eller de andre firmaer som bruger dørkplade tager noget for at du spørger..... ;)

7

onsdag, 4. februar 2004, 01:08

Hvad er dørkplade?

8

onsdag, 4. februar 2004, 01:17

Det er det der gåplade som bliver brugt til fx ramper til handikappede. Det er sådan nogle plade som nærmest har en masse korte aflange ophøjninger som ligger skråt over for hinanden.

9

onsdag, 4. februar 2004, 01:25

Citeret

Oprindeligt indlæg af Falsk
Hvad er dørkplade?

Hvis jeg nu siger "gulvet i et kølerum" f.eks. - så ringer klokken nok - men i hvert fald ikke noget jeg ville lave kabinet af......... ;)

10

onsdag, 4. februar 2004, 02:04

nahh han skal da have en sækkevogn med hvis han beklæder et higtower med dørkplade 8o

cpu : E6850 3.0ghz
mb: Asus p5k-e wifi
gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
ram: 2*2gb corsair extreme
psu: chill innovation 510w
mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
cod4 nick: #DD|RAZOR

11

onsdag, 4. februar 2004, 02:52

Citeret

Oprindeligt indlæg af Freddie
Det er det der gåplade som bliver brugt til fx ramper til handikappede. Det er sådan nogle plade som nærmest har en masse korte aflange ophøjninger som ligger skråt over for hinanden.

Oh okay.

Jeg kunne godt finde på at lave et kabinet i plade med en masse huller i.

13

onsdag, 4. februar 2004, 03:54

hva med perforede plade, hvis i kender det?........
man kan få noet med huller i formet efter et krys som står på højkant men enderne af krydset er skåret med en radius og så li lime den på en 1mm akryl og noet nice lys indenbag ku da se pænt ud i mørke:)

du kan self osse få pladerne med med ø5 og opefter .
og i 1mm hvis man er rigtig nice laver man det i rustfri plade, koster bare en del mere der er prisen sku nok noet nær dørk plade

MSI R9 390X 8GB
3*27" Samsung syncmaster A350

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "sehested" (04.02.2004, 03:57)

14

onsdag, 4. februar 2004, 05:01

Citeret

Oprindeligt indlæg af DEEF
Jeg kan da godt hjælpe dig med at lave en masse huller i det du har nu.. :P :chain:

Deef.. du er en af de flinkeste mennesker jeg kender.

15

onsdag, 4. februar 2004, 08:17

Fuck nogle lamme tidspunkter at være vågen på, kl. 4 og kl. 5 om morgenen.

16

onsdag, 4. februar 2004, 09:29

Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.