Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 10. april 2011, 16:34

Nogen der ligger inde med sådan en gammel sag?

Evt et ASUS A8N32-SLi eller lignende?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Nero" (10.04.2011, 16:34)

2

søndag, 10. april 2011, 16:38

Jeg kan forstå at du er ved at blive utålmodig over manglende respons på din tråd under Køb, men det er IKKE god stil at oprette en ny i det forkerte :boxing:

Når det er sagt, så tror jeg det bliver svært at finde en erstatning (antager at du leder efter sådan et board fordi dit eget er stået af), hvorfor ikke benytte anledningen til at købe noget der bare er lidt mere moderne?

Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

3

søndag, 10. april 2011, 16:44

Citeret

Oprindeligt indlæg af RTM
Når det er sagt, så tror jeg det bliver svært at finde en erstatning

Haha, 2 sek på dba.dk og jeg fandt noget

Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

4

tirsdag, 12. april 2011, 07:27

Har næste lige gjort :)
Hel og lykke med jagten ;)

Noget med X :clap:

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.